Ahir a la nit, al voltant de les 23 h, una motocicleta estacionada es va incendiar i va quedar totalment calcinada. Els fets van tenir lloc a l'avinguda Polinyà i, segons la Policia Municipal, podria tractar-se d'una motocicleta robada, tot i que és una informació que cal confirmar, perquè no disposava de la placa de matrícula.
Va intervenir una dotació de bombers i dues unitats de Policia Municipal.
ARA A PORTADA
-
El bar de les Termes que recorda el seu passat com a cinema: "Hi havia anat quan sortia de treballar" León Guerrero
-
-
Lluís Matas (Junts) defensa el pacte de govern amb el PSC i traça el seu full de ruta: "Hem de generar oportunitats" Marta Ordóñez
-
Unes 200 persones paralitzen la Gran Via per protestar contra la fusió de dues escoles a Ripollet Marc Béjar Permanyer
S'incendia una motocicleta presumptament robada

- El ciclista Toni Torrejón afronta el seu repte més extrem
Publicat el 07 de maig de 2019 a les 12:34
Actualitzat el 07 de maig de 2019 a les 12:48
Notícies recomenades
-
Sabadell Un rentaplats provoca un incendi en un domicili de Sabadell
-
Sabadell FOTOS | Diversos vehicles implicats en un accident de trànsit a l'entrada de Sabadell
-
Sabadell Cristina Lagé (Generalitat), visita la Casa Duran: "Sabadell és una ciutat molt important pel turisme a Catalunya"
-
Sabadell Protecció Civil avisa: el vent pot superar els 70 km/h aquest dijous
-
Sabadell VÍDEO | Graven un cotxe circulant contra direcció a la Gran Via de Sabadell
-
Sabadell Entitats veïnals del sud de Sabadell, en contra dels discursos d’odi