ARA A PORTADA
-
Sant Joan encén Sabadell amb 20 revetlles i quatre fogueres a diferents barris de Sabadell Marta Ordóñez
-
Ampli desplegament per la revetlla de Sant Joan: "Demanem responsabilitat i prudència" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Josep Rull: "Que content estaria l'avi que el Sabadell torni a ser a Segona Divisió" Marc Segarra Rodríguez
-
Ciutadans apela als votants “moderats" per frenar Podemos i l’independentisme
El partit taronja ha inaugurat la campanya electoral a la ciutat amb un breu acte a la Plaça d’Espanya
- Dissabte amb possibilitats d'algun ruixat
Publicat el
31 d’octubre de 2019 a
les 20:38
El líder de Ciutadans a Sabadell, Adrián Hernández, ha apelat aquest dijous d’inici de campanya electoral “al vot dels moderats de Sabadell i del conjunt d’Espanya” per evitar que "a partir del proper 11 de novembre Espanya quedi en mans de Podemos i dels partits independentistes”.
En un breu acte a la Plaça d’Espanya de Sabadell, el partit taronja ha presentat els cartells i lema per a les eleccions del 10 de novembre: “España en marcha”. Hernández ha assegurat que el vot a Ciutadans “és triple”.
Segons el líder taronja, el seu partit és l’únic "que pot desbloquejar la situació que hi ha a Espanya”, després que el PSOE no pogués formar govern; que pot “fer les reformes que Espanya necessita”; i també que pot “garantitzar la unitat d’Espanya”.
https://www.diaridesabadell.com/2019/10/31/arrenca-campanya-mes-curta/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
El ple rebutja la construcció de la biblioteca de Gràcia
-
Sabadell
Farrés condemna "amb rotunditat" el moment "desafortunat i profundament ofensiu" protagonitzat per Fuoli
-
Sabadell
El Torrent del Capellà ret homenatge a qui va aixecar el barri del no-res: "Hi ha gent que vivia en coves"
-
Sabadell
Sabadell ja coneix el calendari laboral del 2027: consulta els dies festius
-
Sabadell
La FAVS denuncia Diego Fuoli davant del jutjat de guàrdia de Sabadell per un presumpte delicte d’odi
-
Sabadell
VÍDEO | La 'fàbrica de gelats' més petita del món està a Sabadell