ARA A PORTADA
-
Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La crònica i les fotos d'un matí d'agost des de l'ambulància: "Sabadell està ben atesa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Irene Casado i Enric Arnella, de l'Astralpool CN Sabadell, plata al Mundial sub-20 Marc Segarra Rodríguez
-
L'aplicació que ens indica fins on podem sortir amb els nens diumenge

- Dissabte amb augment de la calor
Publicat el 24 d’abril de 2020 a les 12:14
Actualitzat el 24 d’abril de 2020 a les 14:04
Un quilòmetre: aquesta és la distància que el govern espanyol ha donat com a marge per sortir a passejar durant una hora al dia a partir del proper diumenge a la canalla de tot l'Estat. Es tracta d'una primera mesura de desconfinament, que ha d'obrir la porta a relaxar la rigidesa de les restriccions imposades per l'estat d'alarma.
Ara bé, fins on arriba aquest quilòmetre? El punt de partida és el lloc de residència de l'infant, des del qual haurem d'establir un radi que no superi aquest espai.
Per saber-ho, una web ens pot ajudar a saber fins on podem arribar. Es tracta d'una senzilla pàgina que ens geolocalitza i que estableix el radi d'un quilòmetre pel qual ens podrem moure. La podeu consultar aquí.
https://www.diaridesabadell.com/2020/04/15/instagram-diari-sabadell/
Notícies recomenades
-
Sabadell Sabadell, entre els municipis avisats per "perill alt d'incendi", emmarcat en el Pla Alfa
-
Sabadell El correbars de la Festa Major de Sabadell d'aquest any ja té temàtica
-
Sabadell FOTOS | Les temperatures han assolit els 38,1 °C aquest cap de setmana a Sabadell
-
Sabadell Sabadell deixa empremta en la primera diada castellera nòrdica a Estocolm
-
Sabadell Com conviuen els sabadellencs amb l’onada de calor extrema?
-
Sabadell Ensurt per un incendi de matolls a Sabadell