- Carrers amb la mateixa manca de neteja.
- Espai públic igual de degradat i barris sense inversió.
- Mateixos problemes de seguretat ciutadana i la policia municipal sense projecte.
- Una ciutat sense oci i sense projecte d’oci per als joves.
- La mateixa planificació en construcció o adquisició d’habitatge, per tant insuficient.
- Mateix projecte de mobilitat que el govern anterior o no, depèn del dia et responen una cosa o la contraria.
- Els impostos més alts, un 2% d’augment de la ja cara taxa d’escombraries i una pujada del 2% de l’IBI.
- Sense política econòmica de ciutat amb els polígons industrials abandonats.
ARA A PORTADA
-
Sant Joan encén Sabadell amb 20 revetlles i quatre fogueres a diferents barris de Sabadell Marta Ordóñez
-
Ampli desplegament per la revetlla de Sant Joan: "Demanem responsabilitat i prudència" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Josep Rull: "Que content estaria l'avi que el Sabadell torni a ser a Segona Divisió" Marc Segarra Rodríguez
-
Adrián Hernández (Ciutadans): "Com la burreta de Victòria, sense pena ni glòria"
- ENQUESTA: I a tu, t'agradaria teletreballar des de casa per sempre?
Publicat el
12 de juny de 2020 a
les 23:59
Actualitzat el
12 de juny de 2020 a les
18:00
[Per Adrián Hernández, portaveu de Ciutadans]
He fet l’exercici imaginatiu de tancar els ulls a Sabadell el juny del 2019 i tornar-los a obrir el Juny del 2020 i donar una volta per la ciutat, que he vist?
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
El ple rebutja la construcció de la biblioteca de Gràcia
-
Sabadell
Farrés condemna "amb rotunditat" el moment "desafortunat i profundament ofensiu" protagonitzat per Fuoli
-
Sabadell
El Torrent del Capellà ret homenatge a qui va aixecar el barri del no-res: "Hi ha gent que vivia en coves"
-
Sabadell
Sabadell ja coneix el calendari laboral del 2027: consulta els dies festius
-
Sabadell
La FAVS denuncia Diego Fuoli davant del jutjat de guàrdia de Sabadell per un presumpte delicte d’odi
-
Sabadell
VÍDEO | La 'fàbrica de gelats' més petita del món està a Sabadell