ARA A PORTADA
-
Més adolescents arriben a l’hospital per conductes suïcides: "A vegades, tenen sensació de no sentir-se part del grup" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Reunió entre el govern de Sabadell i la parella de la víctima que va morir en caure per un camí del Ripoll Jan Cañadell Puigmartí
-
-
-
L’escola Font Rosella es queda sense integradora social: "Fa una feina essencial" Sergi Gonzàlez Reginaldo
L'UCI del Taulí dobla el nombre de pacients Covid des del pont de la Puríssima
Respecte l'any passat el nombre de morts s'ha reduït a la meitat

- Sabadell Lliure de Corrupció demana a l'Ajuntament que "aparti" els funcionaris involucrats en el cas Mercuri

- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el 27 de desembre de 2021 a les 16:51
Actualitzat el 27 de desembre de 2021 a les 16:54
El nombre de pacients ingressats a l'UCI del Taulí per coronavirus s'ha doblat des del pont de la Puríssima d'aquest desembre. D'això en fa dues setmanes i mitja. La situació de l'hospital també reflecteix l'augment de contagis que viu la ciutat, amb més del doble de positius la darrera setmana respecte a l'anterior.
Aleshores, el 13 de desembre hi havia 11 hospitalitzats als llits de cures intensives. Una setmana més tard eren 13 i, aquest dilluns 27 de desembre, en són 24. Els experts, com el cap de Malalties Infeccioses del Taulí, Manel Cervantes, sempre han recordat que l'hospital és un reflex de la societat, primer a planta i unes setmanes després, a l'UCI. I en aquesta línia caldrà analitzar en els pròxims dies i setmanes l'efecte que puguin tenir les celebracions de Nadal en la pandèmia.
També pugen els ingressats a planta. Si just després del pont hi havia 14 pacients, actualment en són 55.
Notícies recomenades
-
Sabadell Un accident de trànsit a la Rambla Ibèria provoca llargues cues per entrar a Sabadell
-
Sabadell Festa Major de Sabadell del 2025: concerts, barraques, propostes familiars i molt més
-
Sabadell La vida amb un infant de Tindouf a casa: "Són un més a la família"
-
Sabadell Cipo tanca un any de rècord amb el focus en l'ocupació
-
Sabadell La solidaritat que floreix en ple estiu: "Acollir és una experiència sempre enriquidora"
-
Sabadell Una avaria deixa sense aigua a gairebé 800 persones a Sabadell