ARA A PORTADA
El Govern eliminarà les quarantenes a les escoles
- Darrer dia assolellat abans que les temperatures baixin i arribin núvols
Publicat el
01 de febrer de 2022 a
les 13:27
Actualitzat el
01 de febrer de 2022 a les
16:29
El Govern de la Generalitat vol eliminar les quarantenes a les escoles aquest mes. Ho ha anunciat la portaveu de l'executiu, Patrícia Plaja, després d'anunciar, també, la reobertura de l'oci nocturn, l'última mesura que quedava vigent per frenar els contagis de coronavirus.
D'aquesta manera, els infants podran anar a les aules amb normalitat encara que siguin contactes estrets de positius. Només s'haurien de confinar els positius i els que tinguin símptomes. La intenció del Govern és que aquest canvi de protocol a les escoles s'activi "abans que acabi el mes de febrer".
https://www.diaridesabadell.com/2022/01/24/casos-covid-escoles-sabadell/
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025
-
Sabadell
Les fórmules dels estudiants de Sabadell per aprendre's el temari i "no morir" en època d'exàmens: "Gravo un àudio i el vaig escoltant"