ARA A PORTADA
-
-
"La classe mitjana s'està empobrint": l'oposició, en contra de la pujada d'impostos a Sabadell Albert Acín Serra
-
-
El Consell del Banc Sabadell rebutja la millora del 10% del BBVA per ser a un "preu insuficient" Manel Camps
-
Noves senyalitzacions per alertar els motoristes del risc en la traçada d'alguns revolts perillosos Redacció
El Taulí baixa del centenar de pacients Covid per primer cop el 2022
Durant l'última setmana s'han detectat 656 contagis de coronavirus a la ciutat, un 92% menys que durant el pic de la sisena onada

- El Taulí baixa del centenar de pacients Covid per primer cop el 2022
Publicat el 28 de febrer de 2022 a les 17:56
Actualitzat el 28 de febrer de 2022 a les 19:29
La millor dada del 2022 a l'Hospital Parc Taulí. Els pacients ingressats per Covid-19 han caigut un 30% en només una setmana i baixa del llindar de les cent hospitalitzacions. "El virus està circulant poc entre nosaltres", assenyala el cap de Malalties Infeccioses del Taulí, Manel Cervantes. I això es deixa veure al carrer, però també a les habitacions de l'hospital.
Segons les últimes dades disponibles, a l'hospital sabadellenc hi ha 84 persones ingressades amb coronavirus. La setmana passada eren 120 els pacients que estaven ingressats al Taulí. I només 13 a l'UCI. Unes xifres que no es veien des de finals de l'any passat. "Estem en un bon moment. La baixada és constant", explica Cervantes, que matisa que s'estan produint entre sis i set ingressos diaris. La previsió és que el virus a l'hospital continuï a la baixa: "La caiguda en picat dels contagis primer es nota al carrer i a l'atenció primària. A l'hospital, el descens és més lent", afegeix.
L'escenari actual contrasta amb el de fa tot just un mes, quan l'hospital registrava el pic de la sisena onada, amb 215 pacients, 188 a planta i 27 a l'UCI. Si bé la darrera onada ha estat la més casos ha registrat, també ha estat la menys greu. Durant aquesta última onada, van contagiar-se 33.380 persones –va concentrar el 55% de les infeccions per Covid de tota la pandèmia– i en van morir 51. Una mort cada mil casos. A finals de 2020, es produïen 12 defuncions per cada mil casos.
Notícies recomenades
-
Sabadell La comunitat de l'Equador a Sabadell denuncia la situació que viu el seu país
-
Sabadell VÍDEO | Detingut l'autor de dos robatoris violents comesos en establiments de Sabadell i Polinyà
-
Sabadell Satisfacció veïnal per l'inici de les obres entre Can Feu i Gràcia
-
Sabadell Cicles Jové diu adeu després de més de 80 anys a Sabadell
-
Sabadell FOTOS | Cau un arbre de grans dimensions a Can Llong
-
Sabadell Comencen les obres del futur passeig d'Antoni Farrés