ARA A PORTADA
-
Deu carpetes calentes al Vallès: la ronda Nord, l'Ernest Lluch o l'amiant, entre els reptes del 2026 Marc Béjar Permanyer
-
El PSC atribueix a “problemes interns” de Junts la seva sortida del govern de Sabadell: "El pacte ja s'havia complert en un 75%" Marta Ordóñez
-
-
El Col·legi de Metges reconeix amb l'Excel·lència Professional la directora del CAP Concòrdia Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Dues sabadellenques centenàries: "S’ha de ser bona persona, treballar molt i no tenir enveja” Ana López
Rodalies inicia unes obres a les línies vallesanes R4 i R8 que s'allargaran fins al 2023
La circulació de trens entre Martorell i Rubí estarà interrompuda uns mesos a partir d'aquest dissabte 23 d'abril
- L'OAR Gràcia sobreviu a una situació molt complicada a Sant Esteve (30-31)
Publicat el 20 d’abril de 2022 a les 13:14
Actualitzat el 20 d’abril de 2022 a les 13:17
El Ministeri de Transports ha xifrat en 471 milions d'euros les principals actuacions que es duran a terme en els pròxims mesos a la xarxa ferroviària de Catalunya. Entre aquestes, es troben els avenços a la nova estació de Rodalies de Sant Andreu Comtal i la futura estació de la Sagrera, el desenvolupament del Corredor Mediterrani a Castellbisbal, la integració urbana del ferrocarril a Sant Feliu de Llobregat o la remodelació de l'estació de Molins de Rei. Per fer-ho possible, les línies R4, R8 i R1 de Rodalies es veuran afectades per obres entre el pròxim dissabte 23 d'abril i fins al febrer del 2023, amb alteracions destacades com la interrupció uns mesos de la circulació de trens a l'R8 entre les estacions de Martorell i Rubí.
El secretari general d'Infraestructures, Xavier Flores, ha apuntat que el desenvolupament de les obres –de gran complexitat tècnica i de planificació- serà incompatible amb el manteniment del servei ferroviari a l'R4, R8 i R1, en executar-se sobre línies en funcionament. Per aquest motiu, a partir del pròxim 23 d'abril i fins al febrer del 2023, es limitarà la capacitat operativa i hi haurà un seguit de restriccions a totes tres línies de Rodalies.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Alexis Ferrer: “L’art ha de sacsejar, no pot ser transparent”
-
Sabadell
Sabadell, la segona ciutat amb més contenidors cremats aquest 2025
-
Sabadell
L’hivern a 2.300 metres: així es viu la màgia de Val Thorens
-
Sabadell
Els Mossos d'Esquadra frustren un intent d'ocupació a la Creu Alta
-
Sabadell
Una aurora boreal tenyeix el cel de Sabadell: "Aquí ens arriben de color vermell"
-
Sabadell
VÍDEO | Un violent incendi de contenidors a Sabadell afecta diversos cotxes i la façana d'una empresa