Detingut un noi acusat d'un robatori amb violència i intimidació al Centre

El jove, a més, portava un mòbil robat amb el qual estava intentant pagar en un establiment

Publicat el 05 d’octubre de 2022 a les 13:29
Un noi de 21 anys va ser detingut aquest dimarts per un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació. Els fets es van produir passades les 12 del migdia al passeig de la Plalça Major després que el detingut fos identificat a l'interior d'un establiment amb l'ajuda ciutadana. El jove estava intentant pagar al local amb un dels mòbils sostrets que portava a sobre, segons han detallat fonts policials. Posteriorment, es van realitzar diligències judicials. En el succés hi van intervenir dues unitats de la Policia Municipal.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google