ARA A PORTADA
L’Ajuntament convoca un minut de silenci per les víctimes del Marroc
El consistori se solidaritza amb el país nord-africà després del terratrèmol
- El Mercantil assalta Olímpia al derbi sabadellenc
Publicat el
09 de setembre de 2023 a
les 20:10
Actualitzat el
09 de setembre de 2023 a les
20:11
L’Ajuntament de Sabadell convoca un minut de silenci per les víctimes del terratrèmol al Marroc. Aquest se celebrarà el diumenge 10 a les 13 h, a la mateixa plaça de Sant Roc.
A més a més, el consistori ha contactat amb la comunitat marroquina de ciutat i també s’està preparant per enviar ajuda humanitària al país.
I és que el sisme ha deixat més d’un miler de morts i una xifra similar de ferits.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
La il·lusió mundialista omple els bars de Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | La paella popular omple de germanor la festa major de Can Rull
-
Sabadell
Un experiment veïnal per reverdir la ciutat aposta per la gestió comunitària del verd urbà
-
Sabadell
Cremen 600 m² de matolls al Torrent del Capellà
-
Sabadell
Una petita explosió en un bar del carrer d’Aribau deixa un ferit lleu a Espronceda
-
Sabadell
Nit marcada pels incendis a Sabadell: sis focs mobilitzen els Bombers en poques hores