ARA A PORTADA
-
Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La crònica i les fotos d'un matí d'agost des de l'ambulància: "Sabadell està ben atesa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Irene Casado i Enric Arnella, de l'Astralpool CN Sabadell, plata al Mundial sub-20 Marc Segarra Rodríguez
-
Pintaran les escoles Concòrdia i Floresta amb una inversió d'uns 750.000 euros
Les obres no tenen encara data d'inici, a l'espera que es licitin i adjudiquin en els pròxims mesos

- El Centre d'Esports estaria a punt de tancar un acord amb el grup italià que encapçala Francesco Guardascione
Publicat el 03 de gener de 2024 a les 12:30
Actualitzat el 05 de gener de 2024 a les 10:48
Les escoles Concòrdia i Floresta veuran millorat el seu aspecte exterior en els pròxims mesos. La Junta de Govern Local ha aprovat destinar 750.000 euros a pintar els dos equipaments. Les obres no tenen encara data d'inici, a l'espera que es licitin i adjudiquin en els pròxims mesos.
En el cas de l'escola Concòrdia, els treballs consistiran en la reparació de paraments i pintura integral de l’equipament. Un dels objectius de l’obra és resoldre les deficiències de les façanes, per la qual cosa es farà una intervenció en el revestiment i la pintura. La fusteria exterior metàl·lica, les reixes exteriors i els tancaments interiors també seran objecte de millora.
Una altra de les actuacions que es duran a terme serà la reparació de la pintura interior de tota l’escola. Una tasca que s’aprofitarà per introduir color en el centre, reparar les fissures i repintar els elements de fusteria. El projecte també preveu algunes reparacions puntuals de rajoles, enguixats i fals sostre.
Pel que fa a l’escola Floresta (la Plana del Pintor), es repararan els paraments i es pintarà de forma integral l’equipament, tant l’edifici on s’imparteixen les classes com totes les edificacions annexes.
El parament de l’escola, la fusteria exterior metàl·lica, les reixes exteriors i els tancaments interiors també experimentaran millores, igual que el revestiment del centre. Com en el cas de l’escola Concòrdia, s’introduirà color en el centre i es repararan les fissures existents, la fusteria i algunes rajoles.
Notícies recomenades
-
Sabadell Sabadell, entre els municipis avisats per "perill alt d'incendi", emmarcat en el Pla Alfa
-
Sabadell El correbars de la Festa Major de Sabadell d'aquest any ja té temàtica
-
Sabadell FOTOS | Les temperatures han assolit els 38,1 °C aquest cap de setmana a Sabadell
-
Sabadell Sabadell deixa empremta en la primera diada castellera nòrdica a Estocolm
-
Sabadell Com conviuen els sabadellencs amb l’onada de calor extrema?
-
Sabadell Ensurt per un incendi de matolls a Sabadell