ARA A PORTADA
-
El nivell de formació dels joves de Sabadell: quan es despengen dels estudis? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Els vuit comerços centenaris distingits per la Generalitat a Sabadell: consulta'ls en el mapa interactiu Marc Béjar Permanyer
-
-
La carta de Marta Farrés amb els desitjos per al 2026: "Serà un any fructífer per a Sabadell" Redacció
-
Un fàrmac per al càncer de pell podria millorar els símptomes després d'un ictus cerebral
Un estudi de l'Institut de Neurociències de la UAB ha demostrat els beneficis del vorinostat
- Un fàrmac per al càncer de pell podria millorar els símptomes després d'un ictus cerebral
Publicat el 29 de febrer de 2024 a les 10:07
Un estudi de l'Institut de Neurociències de la UAB ha demostrat en animals els beneficis del vorinostat després d'un ictus cerebral. El fàrmac està aprovat per a l'ús en humans per a determinats tipus de càncer de pell i, d'acord amb aquesta investigació, atenuaria també les lesions cerebrals i promouria la recuperació dels teixits.
Actualment, només hi ha un tractament farmacològic per atenuar els efectes de l'ictus, però no tots els pacients se'n poden beneficiar i, a més, està associat a alguns efectes adversos importants. "Atesa la necessitat clínica urgent de fàrmacs i que el vorinostat està aprovat per a ús humà, aquestes troballes han d'incentivar l'abordatge de més investigacions", expliquen els investigadors.
Notícies recomenades
-
Vallès
Noves eines digitals per protegir la biodiversitat a Sant Llorenç del Munt i l’Obac
-
Vallès
Una visita a Montserrat sense sortir del Vallès
-
Vallès
La música dels cent anys de Disney aterra a Cerdanyola
-
Vallès
Santa Perpètua, l'únic municipi vallesà beneficiat pel pla de barris: quines ciutats se'n beneficiaran?
-
Vallès
Impactant accident al revolt entre Castellar i Sabadell, amb un vehicle bolcat
-
Vallès
Intercepten 5.000 paquets de tabac de contraban en un control de trànsit