ARA A PORTADA
Vehicles autònoms i sostenibles a la Setmana de la Mobilitat
Del 17 al 23 de setembre se celebrara la Setmana de la Mobilitat a Sabadell
- Clarianes al matí i sol a la tarda
Publicat el
17 de setembre de 2018 a
les 07:35
Actualitzat el
17 de setembre de 2018 a les
13:02
Del 17 al 23 de setembre se celebrara la Setmana de la Mobilitat a Sabadell. Entre les diferents activitats que s'organitzaran hi ha l'ús de bicicletes elèctriques en diferents barris de la ciutat. Un altre element destacable serà la prova pilot del bus autònom Èrica. L'autobus, que es mou sense la necessitat d'un conductor, es passejarà per la ciutat del 21 al 23 de setembre. El vehicle, 100% elèctric i amb capacitat de fins a 6 persones, es mourà pel Passeig.
El divendres 21 i el dissabte 22 se celebraran diverses conferències al Passeig de la Plaça Major amb el títol 'La intermodalitat: mobilitat eficient per a tothom', i el dissabte es faran visites guiades a l'Espai Sabadell Rambla, el que és l'antiga estació Sabadell Rambla dels FGC. Aquestes visites es faran al matí de 10 a 2 cada mitja hora.
El diumenge es celebrarà una pedalada popular que travessarà la ciutat de nord a sud acabant a un taller de pintura al voltant de la bicicleta al Parc Central del Vallès.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Núria Castells: unes mans que emulsionen literatura, vi i gastronomia
-
Sabadell
Multes de fins a 4.000 euros per incivisme a Sabadell
-
Sabadell
Un veí troba un projectil al seu hort de Sabadell: "Semblava un pot d'esprai"
-
Sabadell
Els comuns critiquen la pròrroga dels autobusos interurbans i reclamen més connexions a Sabadell
-
Sabadell
Les Musicades que uneixen i apropen el talent artístic femení
-
Sabadell
Un centenar d’arbres nous al Poblenou per una iniciativa participativa amb infants: "S'ho senten seu"