ARA A PORTADA
-
-
Més d'un centenar de veïns es planten contra uns ocupes conflictius del sud de Sabadell Marta Ordóñez
-
-
Rehabiliten l'edifici modernista de Caixa Sabadell amb una inversió de dos milions d'euros Aleix Pujadas Carreras
-
Instal·laran aire condicionat a les bressol de Sabadell, després de l'allau de queixes per altes temperatures Sergi Gonzàlez Reginaldo
L'Open BBVA del C.T. Sabadell estrenarà controls per les apostes

- El temps: sol durant tot el dia

- Pere Figueras Nart
- Periodista
Publicat el 18 de setembre de 2018 a les 14:28
La 26a edició del Trofeu Internacional de tennis 'Ciutat de Sabadell' que organitza el Club de Tennis Sabadell tindrà com a principal novetat un sistema de seguretat per controlar les possibles apostes. Des de l'ITF (International Tennis Federation) s'han detectat una sèrie de moviments en diferents torneigs Future que incideixen de manera fraudulenta en les apostes. Es tracta d'infiltrats que veuen els partits en directe i informen els apostadors uns segons abans que el jutge-àrbitre oficialitzi el resultat de manera informàtica. Un temps valuós que permet encertar de forma segura. L'ITF obliga als clubs organitzadors a tenir contractat un servei per efectuar aquest control i aquest any es posarà en marxa en el C.T. Sabadell.
Va ser l'anècdota en la presentació d'un torneig que manté el nivell en premis (25 mil dòlars) i ha vist augmentada la mitjana d'edat dels participants. "Abans la majoria de jugadors eren molt joves i venien amb l'objectiu de sumar punts ATP. Ara també participen joves, però ens trobem amb tennistes de més edat que encara aspiren a fer el salt en el Top 100 i el nostre Open és una bona oportunitat", va explicar el president del C.T. Sabadell, August Serra. El director del torneig, Jordi Morral, preveu molta igualtat i un bon nivell. També va destacar la participació del jugador del C.T. Sabadell, Javier Barranco, que parteix com a 14e cap de sèrie. Ve de guanyar els torneigs de Denia, Santander i Sant Sebastià i, per tant, tindria opcions d'aspirar a la victòria.
Aquest Open Trofeu Internacional 'Ciutat de Sabadell' compte amb el patrocini de BBVA, Ramar, Peugeot Mavisa i l'Ajuntament de Sabadell. La fase prèvia arrenca aquest dissabte i inclourà a 56 classificats per rànquing i 8 wild cards. La fase final tindrà un quadre de 32 jugadors (18 directament per rànquing, 8 de la fase prèvia i 6 wild cards) i s'iniciarà el dilluns 24.
Notícies recomenades
-
Esports Joan Soteras es nega a declarar davant la jutgessa
-
Esports Consulta el calendari del CE Sabadell en el seu retorn a 1a RFEF
-
Esports El porter Diego Fuoli, primer fitxatge del CE Sabadell per al retorn a 1a RFEF
-
Esports FOTOS | La FCF celebra la Nit dels Campions del 2025 a Sabadell
-
Esports El noi de 13 anys que somnia a guanyar el cinturó de l’UFC
-
Esports Pepe Martí guanya l’esprint al Red Bull Ring