ARA A PORTADA
Menys fred matinal

- Carme Forcadell podrà continuar sortint cada dia de la presó tot i el recurs de la Fiscalia al Suprem
Publicat el 19 d’octubre de 2020 a les 20:27
Aquest dimarts l'arrencarem amb temperatures més suaus, deixant enrere els matins freds de les darreres jornades. Així, la temperatura mínima pujarà moderadament i puntualment de manera acusada, mentre que la màxima semblant o lleugerament més baixa.
La mínima quedarà entre 9 i 14 ºC, mentre que la màxima serà d'entre 17 i 22 ºC.
De matinada hi haurà bancs d'estrats baixos al litoral, prelitoral i punts de la depressió Central i del Prepirineu, mentre que a la resta el cel estarà serè o poc ennuvolat per alguns núvols alts. Al llarg del matí, s'obriran algunes clarianes, mentre que arribaran núvols alts i mitjans que deixaran el cel mig o molt ennuvolat a la meitat oest. A partir de mitja tarda, la nuvolositat es farà menys compacta tot i que ràpidament de nou augmentarà la presència de núvols baixos al litoral i prelitoral.
Notícies recomenades
-
Sabadell Reparen la vorera de l’escola Teresa Claramunt fins a final d’agost
-
Sabadell VÍDEO | Veïns de Can Llong denuncien l'aparició de "milers" de paneroles
-
Sabadell Consulta el programa de la Festa Major de la Creu de Barberà 2025
-
Sabadell Francesc Mauri: "Hem de ser conscients que la calor mata"
-
Sabadell FOTOS | L'avinguda d'Estrasburg, tallada al trànsit per reparacions de l'asfalt
-
Sabadell Sobrevolant Sabadell el 1993: així ha canviat la ciutat i la resta de municipis vallesans en les últimes dècades