ARA A PORTADA
-
-
L'Esplai Can Colapi celebra el seu 30è aniversari amb una gran festa que reuneix prop de 500 persones Redacció
-
Les adopcions d'animals a Sabadell freguen màxims, però la protectora tem un estiu complicat Marta Ordóñez
-
-
FOTOS | La festa major de l’Esplai Xivarri celebra el seu 51è aniversari amb una jornada plena d’activitats Redacció
Gerard Escoda: "El Sabadell és el repte més important de la meva vida"
- L’estiu és temps de banyador, i de boli i llibreta
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
13 de juliol de 2022 a
les 14:51
Actualitzat el
14 de juliol de 2022 a les
13:16
Valentia, projecte de proximitat i aposta per la joventut. Aquests seran els eixos del Sabadell 22/23 segons ha confirmat Gerard Escoda en la seva presentació oficial com a director esportiu, juntament amb Jaume Milà, que exercirà de secretari tècnic i mantindrà el control del F. Base arlequinat, i el director general del club Bruno Batlle, qui ha advertit del canvi d'escenari amb una considerable rebaixa del pressupost. "És el moment d'apostar per jugadors joves, amb ganes d'explotar. Un repte que es pot convertir en una oportunitat. És un projecte creatiu, diferent, i hem de ser valents. També caldrà el suport de l'afició, aplicant més que mai allò de 'Som del Sabadell' per fer força".
Gerard Escoda, que ha volgut passar pàgina de la delicada situació viscuda al Lleida Esportiu la passada temporada, ha agraït l'oportunitat del Sabadell i ha deixat clar que significa "el repte més important de la meva vida d'ençà que treballo als despatxos. Quan em van trucar no ho vaig dubtar gens. No es pot rebutjar un club històric i de la dimensió com el Sabadell encara que sigui en un context difícil". Ha afegit que el nou model del club es basarà en "jugadors joves, amb cames, energia i ganes de créixer. Volem que sigui un projecte de proximitat". Ha assegurat que s'ha trobat un club "molt ben organitzat, amb unes instal·lacions brutals per treballar i això també és important a l'hora de fitxar. No tot és el factor econòmic".
Sobre l'elecció de Gabri Garcia com a entrenador, ha volgut aclarir que "hem mantingut converses amb altres perfils i finalment, penso que Gabri és qui millor s'adapta a la metodologia que volem transmetre. L'he conegut bé al Lleida Esportiu i es va posar al capdavant de la nau quan gairebé no quedava ningú. Futbolísticament, pot fer una bona feina. La idea és confeccionar un equip que sigui protagonista amb la pilota, amb ganes de portar la iniciativa i, sobretot, que la seva afició se'n senti orgullosa. Sabem el context, però no renunciarem a res. A més, Gabri no té por de donar oportunitats als jugadors que s'ho mereixen i ofereix molta importància a la pedrera".
El nou tècnic arlequinat serà presentat probablement el dilluns, però l'inici de la pretemporada s'endarrerirà uns dies. En principi, s'havia parlat del dia 18 i ara les noves dates es mouen entre el 20 i 25 de juliol. "Anem una mica tard, però considerem imprescindible tenir ja un gruix de jugadors per començar i estem treballant per aconseguir-ho. Potser les presentacions de fitxatges seran de dos en dos o de tres en tres", ha subratllat amb un somriure. També ha matisat que el cos tècnic estarà integrat per un ajudant de Gabri (segon), el preparador físic, l'entrenador de porters i l'analista. Probablement, la majoria siguin els seus homes de confiança del Lleida Esportiu. També s'han activat els contactes amb diferents clubs per programar partits amistosos que probablement no començaran fins al mes d'agost.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Mor Miquel Arroyos, expresident del CE Sabadell entre 1996 i 2002
-
Esports
El CN Sabadell cau davant el CN Atlètic-Barceloneta en l’adeu de Quim Colet i els mariners conquereixen la lliga
-
Esports
El CE Sabadell es complica la vida amb una derrota clara a l'Alfredo Di Stéfano
-
Esports
Jordi Marín: "No m'hauria imaginat mai tot el que he viscut al CN Sabadell"
-
Esports
FOTOS | Reconeixement a l'històric júnior del Sabadell BQ Vallès
-
Esports
El CE Sabadell visita el Real Madrid Castilla en la primera batalla per tornar al futbol professional