ARA A PORTADA
Renovaran la platja de la piscina de Ca n’Oriac
L’Ajuntament invertirà poc més de mig milió d’euros en aquesta operació, que es farà passat l’estiu

- César Morgado fa balanç de la temporada del Sabadell: "Els joves han madurat i crescut"

- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el 24 de maig de 2023 a les 18:28
Actualitzat el 24 de maig de 2023 a les 18:29
La piscina municipal de Ca n’Oriac se sotmetrà a un procés de renovació un cop acabi la temporada d’estiu, que no es veurà afectada. L’Ajuntament preveu invertir uns 500.000 euros en la platja de la piscina, és a dir, l’espai de paviment que hi ha entre l’aigua i la gespa. Tot just ara s’ha aprovat el projecte a la Junta de Govern Local i, en les pròximes setmanes i mesos, s’hauran de licitar i adjudicar abans que comencin. Concretament, es reconstruirà la piscina infantil i quedarà separada de la piscina gran, deixant enmig un tram de gespa de tres metres entre les dues piscines.
El paviment de la platja s’enderrocarà completament i s’impermeabilitzarà abans de refer-lo de nou. A la piscina gran, se substituirà la canal desbordant existent, el paviment de les platges i part del revestiment interior del vas. D’altra banda, les dutxes actualment es troben en el tram de platja que s’enderrocarà per desvincular les piscines gran i petita i, per tant, es reubicaran en la mateixa platja de piscina gran.
La piscina de Ca n’Oriac ja va ser notícia l’estiu passat, quan va començar la temporada més tard que la resta -l’1 d’agost-, perquè es va reparar el col·lector de la xarxa de clavegueram que passa just per sota amb una inversió de 800.000 euros. A finals de setembre del 2021 es va produir una fuita en la xarxa d’abastament d’aigua potable que també passava per l’interior del recinte i es va comprovar que el tram de col·lector havia col·lapsat estructuralment.
Notícies recomenades
-
Sabadell Reparen la vorera de l’escola Teresa Claramunt fins a final d’agost
-
Sabadell VÍDEO | Veïns de Can Llong denuncien l'aparició de "milers" de paneroles
-
Sabadell Consulta el programa de la Festa Major de la Creu de Barberà 2025
-
Sabadell Francesc Mauri: "Hem de ser conscients que la calor mata"
-
Sabadell FOTOS | L'avinguda d'Estrasburg, tallada al trànsit per reparacions de l'asfalt
-
Sabadell Sobrevolant Sabadell el 1993: així ha canviat la ciutat i la resta de municipis vallesans en les últimes dècades