ARA A PORTADA
-
Sabadell Les bressol privades sobre la reducció de ràtios anunciada pel Ministeri: "Sense finançament, desapareixerem" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell VÍDEO | Un detingut després de diversos robatoris a la Creu Alta: “Volem més patrullatge” Marta Ordóñez
-
Sabadell Una sospita alertada per personal sanitari de Sabadell destapa una macrooperació contra el tràfic sexual Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
El Mago Pop revoluciona Broadway
Cultura i oci
L'espectacle de l'artista badienc s'ha convertit en el show unipersonal que més ha recaptat en una setmana a Broadway
- Reunió entre Transports i Territori amb la ronda Nord sobre la taula
Publicat el
31 d’agost de 2023 a
les 10:08
Repte assolit. Després de tot un camí damunt de l'escenari perseguint triomfar arreu del món -amb la mirada sempre posada a Broadway-, Antonio Díaz ha fet realitat el seu somni de nen. Amb 37 anys, l'artista badienc s'ha llançat a la conquesta americana i la rebuda no ha pogut ser millor.
El show del Mago Pop s’ha convertit en l’espectacle unipersonal que més ha recaptat en una setmana en tota la història de Broadway, als Estats Units. El mag presentava la seva proposta al Teatre Ethel Barrymore, on només en una setmana ha assolit una xifra de 2.717.000 dòlars, superant altres espectacles com ‘El Rey León’, ‘Hamilton’ o ‘Funny Girl’. En aquest mateix espai havien actuat prèviament estrelles com Fred Astaire, Marlon Brando o, més recentment, Cate Blanchett i Daniel Craig.
"Va ser molt emocionant veure com aconseguia despertar l'admiració d'aquells que encara no l'havien pogut gaudir en directe", explica Xavi Graells, un dels afortunats que va veure l'estrena a Broadway. "Era un repte també cultural i per l'idioma, però la resposta de la gent va ser increïble", resumeix sobre l'experiència.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Laura Andrés: "El dolor passa, estem programats per a la vida"
-
Cultura i oci
El nou conte de David Vila i Ros fa descobrir la lluna als més petits
-
Cultura i oci
Jaume Millán, el fotògraf que pinta les imatges
-
Cultura i oci
El Grup Divergent exposa al Casal Pere Quart: "Ja tenim una edat, però som molt juganers!"
-
Cultura i oci
Roger Mas: "Tenia ganes de buscar el pinyol de la meva música"
-
Cultura i oci
Quim Masferrer fa enriolar el Fresc en uns Jardinets ben plens