ARA A PORTADA
-
Sabadell Sabadell frega els 40 ºC en un episodi de calor intensa, però sense batre rècords Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Sabadell Acord a dues bandes per aplacar el soroll de les terrasses a Sabadell: cinc mesures per a reduir les queixes Marta Ordóñez
-
Sabadell Consulta les notes de tall 2026 a les universitats: desbanquen Física i Matemàtiques, la més alta dels últims anys Sergi Gonzàlez Reginaldo
- Denuncien deficiències al Samuntada: "Tenim infants de tres anys a 9 °C a la classe"
Publicat el
13 de febrer de 2025 a
les 13:34
El fins ara president de la patronal de la micro, petita i mitjana empresa, Antoni Cañete, continuarà quatre anys a la presidència de Pimec.
Aquest passat dimecres, la Junta Electoral va ratificar-ho, un cop completats els tràmits establerts pel Reglament Electoral i els Estatuts de la patronal. Cañete era l’únic candidat a la presidència de Pimec, de manera que no s’han hagut de celebrar formalment els comicis.
La primera reunió de la nova Junta Directiva està prevista per al 25 de febrer. Llavors, Cañete presentarà el seu nou equip, amb un 30% d’incorporacions i complint amb el criteri del 40-60% de paritat de gènere, cosa que converteix la patronal en la primera organització empresarial que ho assoleix. En la reunió es marcaran les línies estratègiques del nou mandat.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
Qida capta 15 milions d’euros de l’ICO
-
Diners
Pedro Fondevilla, nou CEO de Yomovo
-
Diners
Tres empreses del Vallès Occidental, entre les més innovadores de Catalunya
-
Diners
La Fundació Banc Sabadell lliura els seus Premis a la Investigació Biomèdica i a les Ciències i l'Enginyeria
-
Diners
El Cafè Aventura obre inscripcions als premis a millor empresa i idea de negoci, valorats en més de 9.000€
-
Diners
Banc Sabadell executa el 75% del seu programa de recompra de 365 milions d'euros