Un altre derbi sabadellenc en la segona jornada de l’any al grup 4 de Segona Catalana. Enguany és el torn del Tibidabo TR i el Can Rull RT que es veuran les cares aquest diumenge a les 12 h. Els dos conjunts arriben al duel en situacions molt diferents a la classificació.
Els locals són sisens, però acumulen dues jornades sense guanyar i, en la darrera, el partit va ser suspès per un cúmul de decisions i situacions força grotesques. Amb aquest duel pendent de disputar-se, els de Torre-romeu se situen a sis punts de la zona de play-off d’ascens, que marca el Fátima. Amb la visita del Can Rull, el ‘Tibi’ buscarà no despenjar-se de la zona alta, però també començar a fer-se fort a casa, una de les assignatures pendents. El conjunt de Toni Sánchez només ha guanyat dos partits com a local aquesta temporada.
El Can Rull, per la seva banda, arriba al duel amb necessitats. Els arlequinats van empatar en el derbi davant la Sabadellenca de la passada jornada, en un partit que va deixar un regust agredolç en l’equip de Damián Brocal, dominadors del duel en gran part d’aquest, però només capaços de salvar un punt gairebé sobre la botzina. Els canrullencs es troben dotzens a la taula, a només un punt de la zona vermella de la classificació i acumulen vuit jornades sense guanyar. Una dinàmica perillosa que volen trencar el més aviat possible.
Tornar al camí del triomf
Els altres dos sabadellencs de la categoria buscaran tornar al camí del triomf i començar a treure el cap de la zona baixa. El Sabadell Nord visita el camp del Fàtima, quart classificat, el diumenge a les 12 h, amb l’objectiu d’acostar-se a la permanència, que ara està a quatre punts. La Sabadellenca, per la seva banda, rep el Barberà Andalucía també aquest diumenge a les 12 h. Els de Juan Carlos Rodríguez acumulen set jornades sense vèncer i estan tres punts per sobre de la zona de descens.