ARA A PORTADA
-
-
Lluís Matas: “Si volem canviar Junts, ho hem de fer des de dins. El partit s'ha atrinxerat massa en els extrems" Marta Ordóñez
-
Sabadell és la ciutat catalana amb més espectadors d'Els Pastorets: “Són tan importants com el tió!” Guillem Plans Roca
-
FOTOS | Els Mossos i la Guàrdia Civil escorcollen l'IRTA-CReSa pel brot de pesta porcina africana Marc Béjar Permanyer
-
Una cirurgia pionera a Sabadell acaba amb èxit: entren al cervell per l'ull i eviten aixecar el crani Sergi Gonzàlez Reginaldo
Cruel derrota del filial del CE Sabadell al Ramon Farrús
- Segon intent per delimitar les vies del tren a Can Llong
Publicat el 10 de febrer de 2025 a les 11:42
El filial del Centre d'Esports va tornar a caure davant l'Atlètic Lleida (2-1) i encara no coneix el triomf en el 2025. Els arlequinats, a més, tornen a caure a la zona de descens després d'una remuntada cruel en els minuts finals dels lleidatans al Ramon Farrús.
Els de Conrad Garcia van sortir dominadors i amb les idees clares. A l'equador va arribar el premi. Alya Camara va avançar els seus després d'una bona jugada individual que va finalitzar amb un xut potent al pal curt. El gol va fer donar una passa endavant als de Gabri Garcia, que van començar a dominar i acostar-se amb perill sobre la porteria d'un Oriol Ciurans que va salvar l'empat amb diverses aturades de mèrit.
Notícies recomenades
-
Esports
La Minicopa 2026, amb accent sabadellenc
-
Esports
Entre Menorca, la Masia i Grècia: el viatge vital que ha portat Rubén Martínez a brillar al Sabadell
-
Esports
Can Llong acull la Copa d'Espanya de clubs de natació de Divisió d'Honor
-
Esports
El Club Gadex tanca la primera fase de Plata amb plena de victòries
-
Esports
La increïble dinàmica del CN Sabadell: set victòries consecutives i prop de tres mesos sense perdre a Segona B
-
Esports
Suspesa La Llanera Trail per la pesta porcina africana