ARA A PORTADA
El govern passa l’examen dels 100 dies
Publicat el 23 d’octubre de 2015 a les 20:27
Actualitzat el 24 d’octubre de 2015 a les 15:12
La primera ‘audiència pública’ del nou govern va aplegar aquest dijous al vespre a persones molt diverses al centre cívic de Sant Oleguer. Després d’una exposició inicial de l’alcalde i dels tinents d’alcalde, tots es van sotmetre a les preguntes dels sabadellencs al llarg de dues hores.
L’experiència d’explicar el què s’ha fet i el què es vol fer es tornarà a repetir. Els vuit membres del govern municipal es van sentir còmodes en la primera compareixença pública per parlar dels 100 dies.
L’alcalde Juli Fernàndez va resumir que la feina que s’han proposat és «reiniciar el motor tècnic de la ciutat» ja que, costatà, la gestió feta a l’anterior mandat «és molt millorable». Afegí que «ens hem trobat en una situació de degradació de la ciutat».
Tot seguit cadascun dels tinents d’alcalde va fer una explicació resumida de la seva àrea. Glòria Rubio (Coneixement i Participació) va dir que en sis o set mesos tindran enllestida l’auditoria ciutadana i que estan procedint a la revisió dels contractes de les concessions dels serveis públics per veure com s’han fet. En aquest sentit anuncià que pretenen «descentralitzar el poder de participació».
Notícies recomenades
-
Sabadell
"Can Puiggener és un barri invisible i carregat de prejudicis"
-
Sabadell
FOTOS | Final feliç en un espectacular rescat d'un gos a Sabadell
-
Sabadell
Evacuen tres homes després de xocar amb el cotxe a dins del pàrquing
-
Sabadell
Arriba l'hivern a Sabadell: baixada de temperatures per l'arribada d'una massa d'aire polar
-
Sabadell
El Vi Novell brinda per vint anys de tradició a la Bodega Coca
-
Sabadell
FOTOS | Col·lapse monumental a l'entrada de l'Aeroport en la jornada de portes obertes