ARA A PORTADA
-
-
Sabadell posa la primera pedra de 108 pisos assequibles de Can Gambús i reivindica més suport per ampliar el parc públic Marta Ordóñez
-
Els passos soterrats de la Gran Via no convencen: "Transmeten inseguretat i estan molt deixats" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Un televisor, un creuer i experiències gastronòmiques: alguns dels premis de la Panera d’Atendis Ana López
EUiA es trasllada a un local més cèntric per ser "a prop de les lluites populars"
- EUiA es trasllada a un local més cèntric per ser "a prop de les lluites populars"
Publicat el 12 de juliol de 2018 a les 10:19
Actualitzat el 12 de juliol de 2018 a les 12:05
Esquerra Unida i Alternativa inaugurarà aquest dissabte 14 de juliol el seu nou local, al c/Raval de Fora, 43-45. L'acte -una inauguració "senzilla", segons comuniquen- serà a partir de les 11:30h del matí, i comptarà amb la participació de l'Aleida Guevara -filla del Che Guevara i metgessa revolucionària cubana- i del Marc Verneda, de la direcció nacional del partit.
El motiu d'aquest trasllat a un local més cèntric -i compartit amb el Casal de Cuba de Sabadell- és "apropar-nos al teixit associatiu i a les lluites populars del conjunt de la ciutat i facilitar la participació de gent de tots els barris de Sabadell", explica la coordinadora d'EUiA a la ciutat, Tere Ibáñez.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Es deixa una olla al foc i obliga a mobilitzar els Bombers
-
Sabadell
Per què el teu cotxe no arrenca després de tres dies aparcat i com solucionar-ho
-
Sabadell
Una avaria en una escomesa deixa sense aigua més de 300 veïns durant dues hores
-
Sabadell
L'Outlet de CIPO recapta 30.000 euros per finançar el projecte 'Sobre rodes'
-
Sabadell
Veïns de Sabadell: "Ens cal un caixer automàtic al barri"
-
Sabadell
VÍDEO | Aparatós incendi d'un cotxe al mig del carrer a plena llum del dia a Sabadell