ARA A PORTADA
- 
													
													
															  
- 
													“He acollit gent que ocupava la caserna perquè sé el que és viure al carrer, i és molt dur” Marta Ordóñez  
- 
													
													
															  
- 
													Ordenances fiscals i taxes al Vallès el 2026, una carpeta calenta als despatxos dels ajuntaments Marc Béjar Permanyer | Daniel Alonso Oria  
- 
													El CAP Can Rull organitza caminades populars per promoure el moviment físic i el benestar social Ana López  
El PDECat rectifica i no donarà suport a rebatejar la plaça d'Antoni Llonch
Els nacionalistes s'abstindran en la moció per no "violentar" les persones i entitats que s'hi han oposat a treure el nom d'Antoni Llonch
 
        - Núvols alts i una mínima pujada de temperatures
 
								- Miquel Àngel Luque
- Cap de redacció a Diari de Terrassa
Publicat el 27 de setembre de 2018 a les 18:48
										Actualitzat el 28 de setembre de 2018 a les 09:25
									
								
								El PDECat ha pres la decisió d'última hora d'abstenir-se en la moció que es presenta avui al ple per rebatejar la plaça d'Antoni Llonch en plaça de l'U d'octubre. Sense el suport dels nacionalistes, aquesta la proposta no prosperarà, ja que en principi només li donaran suport els altres proposants, ERC, la Crida per Sabadell, i els regidors no adscrits Lluís Monge i Carles Bosch.
La candidata de Junts per Sabadell -marca del PDECat a les properes municipals-, Lourdes Ciuró, ha donat suport a aquesta decisió del grup municipal pels posicionaments en contra d'institucions, entitats, la família i molta gent a títol personal que ha mostrat la seva oposició apel·lant al caràcter benefactor d'Antoni Llonch. "No volem violentar a aquestes persones", ha assegurat Ciuró.
L'alcadable nacionalista ha recordat que l'1-O representa la unió  el consens. Per això, considera que no es pot tirar endavant una proposta que crea divisió. En aquest sentit, Ciuró ha carregat contra l'equip que "ha gestionant malament aquest canvi del nomenclàtor". D'aquesta manera, el PDECat s'abstindrà, per tal que es busqui un lloc  "d'unió i el consens que respecti els valors de l'1-O".
							
																					
																
														
								Notícies recomenades
- 
												 Sabadell
												Detingut un jove multireincident per robar una dona d’edat avançada en ple carrer a Sabadell Sabadell
												Detingut un jove multireincident per robar una dona d’edat avançada en ple carrer a Sabadell
- 
												 Sabadell
												Tècnics superiors sanitaris de tot el país reclamen "més reconeixement": "Som importants quan interessa" Sabadell
												Tècnics superiors sanitaris de tot el país reclamen "més reconeixement": "Som importants quan interessa"
- 
												 Sabadell
												El ratolí Pérez es muda a una casa de la Concòrdia de Sabadell... i es pot visitar! Sabadell
												El ratolí Pérez es muda a una casa de la Concòrdia de Sabadell... i es pot visitar!
- 
												 Sabadell
												Aigües Sabadell: "El 2026 tindrem aigua de denominació d'origen 100% sabadellenca" Sabadell
												Aigües Sabadell: "El 2026 tindrem aigua de denominació d'origen 100% sabadellenca"
- 
												 Sabadell
												Detenen dos falsos revisors del gas que van robar una dona gran a Sabadell Sabadell
												Detenen dos falsos revisors del gas que van robar una dona gran a Sabadell
- 
												 Sabadell
												VÍDEO | Denunciat per apuntar amb un làser l'helicòpter durant la recerca de la dona desapareguda a Sabadell Sabadell
												VÍDEO | Denunciat per apuntar amb un làser l'helicòpter durant la recerca de la dona desapareguda a Sabadell
 
															 
															 
															 
															