ARA A PORTADA
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions Marta Ordóñez
-
-
-
Els Merinals tenen la seva cavalcada dels reis d'Orient: "És tradició al barri des de 1980" Marta Ordóñez
La XXIIIª Fira Nuvis aterra a Fira Sabadell aquest cap de setmana
- Cremen 12 contenidors i 4 vehicles el cap de setmana
Publicat el 20 d’octubre de 2018 a les 17:03
Actualitzat el 20 d’octubre de 2018 a les 22:20
Casar-se és un tràmit pel que passen moltíssimes parelles cada any. Organitzar una boda és un procés laboriós, amb moltíssims maldecaps: trobar una ubicació, decidir els vestits, els anells, el menjar, les fotografies, la decoració o el ball. La fira de Sabadell ofereix aquest cap de setmana la XXIIIª edició de la Fira Nuvis, una de les més importants d’aquest sector a Catalunya, on les parelles poden inspirar-se o començar a preparar el seu dia especial.
“Les parelles troben aquí tot el que necessiten pel seu casament”, assegurava l’Anna Solé, presidenta de la Fira Nuvis. També ha explicat que és una fira orientada a les bodes de l’any 2019, tot i que els “ha sorprès” la quantitat de parelles que es casaran a l’any 2020 i han assistit aquest any. Un dels objectius de la Fira Nuvis és “promocionar” a la gent de la ciutat que es dedica al sector, tot i que hi ha estands de tot Catalunya. “Hem de potenciar la gent de Sabadell”, explicava Solé.
La Vanesa i el Rubén són una de les 800 parelles que han passat per la fira aquest matí. Es casaran el proper abril, i aquest és el segon any que assisteixen a l’esdeveniment. Destaquen la gran oferta que es pot trobar. “Aquí ho tens tot a mà”, explicava la Vanesa, que també agraïa els descomptes i els sortejos que s’ofereixen per les parelles que contracten serveis a la fira. “La veritat és que compensa venir”, deia el Rubén. Després han continuat el seu recorregut per diferents stands; un de ball, on els han ofert un pack de classes per preparar una coreografia; i un de rams, on la Vanesa ha pogut veure les últimes tendències.
“Els conceptes han canviat”, explicava Solé, i afegia que “cada vegada són casaments més pensats i fets amb estima; s’ho miren, s’ho pensen, treballes i gaudeixen preparant una experiència única”. La presidenta destacava el canvi en el ball. “Abans era un concepte molt diferent, ara les parelles preparen coreografies”, explicava Solé.
La Fira Nuvis continuarà oberta fins demà amb diferents activitats com una masterclass de ball, o una exhibició de màgia. Un dels plats forts serà aquesta tarda amb la desfilada de les tendències en vestits de núvia i nuvi per aquest 2019.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Un que no falla mai: el tortell de Reis es corona de nou
-
Sabadell
Un pessebre inèdit s’instal·la a la parròquia de Gràcia de Sabadell, amb santons de la Provença
-
Sabadell
Consulta quins són els carrers de Sabadell amb més risc de gelada
-
Sabadell
Un nou projecte per a l’antiga fàbrica Riba: 24 habitatges
-
Sabadell
El Meteocat activa l'alerta per neu i fred a Sabadell durant la Cavalcada de Reis
-
Sabadell
El barri del Poblenou celebra la 'Zambomba' en una jornada marcada per la tradició andalusa