ARA A PORTADA
L'Ajuntament instal·la un hotel d'insectes al parc de Catalunya
- Detenen per homicidi un veí de Sabadell implicat en un accident en què va morir un motorista
Publicat el
22 d’octubre de 2018 a
les 15:49
Actualitzat el
22 d’octubre de 2018 a les
15:56
L'Ajuntament de Sabadell ha instal·lat al parc de Catalunya, concretament a la plaça d’Ernest Lluch, un hotel d’insectes, amb l’objectiu d’afavorir la presència d’aquests éssers vius i de divulgar la importància que tenen en el medi.
L’hotel reprodueix els hàbitats naturals dels insectes i serveix perquè s’hi puguin refugiar, ja que els proporciona un lloc idoni per protegir-s’hi durant l’hivern. Alhora, els facilita un espai tranquil per tal que hi facin les postes i es puguin reproduir. Cada espècie d’insecte té les seves preferències a l’hora de buscar refugi. Alguns en tenen prou amb una mica de palla, mentre que altres necessiten uns forats o uns cartrons.
El parc de Catalunya la zona verda més extensa dins del nucli urbà de Sabadell, és un dels espais on hi ha més biodiversitat de la ciutat.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025
-
Sabadell
Les fórmules dels estudiants de Sabadell per aprendre's el temari i "no morir" en època d'exàmens: "Gravo un àudio i el vaig escoltant"