ARA A PORTADA
Paralitzat l'enderroc de l'Artèxtil per vibracions a la xemeneia
S'han detectat vibracions a la xemeneia i l'enderroc s'atura parcialment
- El temps: cel serè i sol radiant
Publicat el 20 de novembre de 2018 a les 15:55
Actualitzat el 20 de novembre de 2018 a les 16:16
L'Ajuntament ha ordenat aturar part de l'enderroc de l'Artèxtil per segona vegada. Segons el consistori, s'han detectat vibracions en la xemeneia, la de més alçària de la ciutat, i aquesta s'ha de preservar. Mentrestant, l’enderroc pot continuar a l’estació transformadora que dona al carrer de Covadonga, on no s’ha aturat l’obra.
El passat 15 d'octubre ja es va produir una aturada per un incident en la caiguda d'un mur. Aleshores, l'Ajuntament va demanar un informe a l'empresa per garantir la seguretat de l'enderroc i aquest es va poder reprendre l'endemà. Segons el consistori, tot i que el pla de seguretat presentat per l’empresa és correcte, l’Ajuntament ha aturat l'enderroc per "redefinir alguns dels paràmetres per permetre assegurar que l’actuació es fa en les màximes condicions de seguretat i que la xemeneia no resulti en cap cas afectada".
Des del consistori asseguren que en els propers dies tindrà lloc una reunió entre representants de l’Ajuntament i de l’empresa per decidir quan es tornarà a engegar l’obra amb l’objectiu que no es malmeti patrimoni. El més probable és que l’enderroc més proper a la xemeneia es faci de manera manual.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Els passos soterrats de la Gran Via no convencen: "Transmeten inseguretat i estan molt deixats"
-
Sabadell
Un televisor, un creuer i experiències gastronòmiques: alguns dels premis de la Panera d’Atendis
-
Sabadell
Sabadell posa la primera pedra de 108 pisos assequibles de Can Gambús i reivindica més suport per ampliar el parc públic
-
Sabadell
Es deixa una olla al foc i obliga a mobilitzar els Bombers
-
Sabadell
Per què el teu cotxe no arrenca després de tres dies aparcat i com solucionar-ho
-
Sabadell
Una avaria en una escomesa deixa sense aigua més de 300 veïns durant dues hores