ARA A PORTADA
L'escola sabadellenca ESDi representa Espanya al congrés Intercolor, a Porto
- El temps: cel ennuvolat i tempesta a mitja tarda
Publicat el 22 de novembre de 2018 a les 14:07
Actualitzat el 22 de novembre de 2018 a les 16:58
ESDiColor_LAB és el laboratori de tendències cromàtiques de l'escola de disseny sabadellenca, i és la única representació espanyola al congrès internacional Intercolor, a Porto. Es tracta d'una trobada itinerant que ajunta a agents de tot el món -artistes, dissenyadors, investigadors, productors...- amb interés pel món del color aplicat al món de la moda.
Segons informen des d'ESDiColor_LAB, al congrés van posar en comú de les seves propostes al costat de les desenvolupades per les altres institucions internacionals, per tal d’aconseguir "unificar-les en una carta de color que preveu impactar l'àmbit de la moda, l'interiorisme i el disseny de producte de les pròximes temporades".
La proposta de colors final reflexiona "sobre la flexibilitat de les situacions adverses i el trencament del binarisme del gènere", expliquen des de l'ESDI, i afegeixen que això es fa a través de quatre cartes cromàtiques "que aposten pels tons càlids, brillants, durs i neutres". Les tendències tardor/hivern 2020-2021 -continuen- parteixen de la definició de les generacions actuals com a "resilients".
Notícies recomenades
-
Sabadell
Reparen alguns fanals de Sabadell després de l'accident d'aquest Nadal
-
Sabadell
Tot el que has de saber sobre la balisa V16, obligatòria a partir del 2026 a Sabadell i a tot l'Estat: adeu definitiu als triangles d’emergència
-
Sabadell
Consulta les afectacions al trànsit per la cursa de cap d'any a Sabadell
-
Sabadell
Què puc fer els últims dies de Nadal a Sabadell?
-
Sabadell
Rescaten una dona que havia quedat atrapada al balcó
-
Sabadell
Josep Escartín (síndic): "La Policia ha d'acudir quan se li truca, tot i que sigui per dir al veí que no té raó"