ARA A PORTADA
-
-
Els cribratges de càncer de mama de Sabadell "sí que funcionen", però hi ha "un 30% de dones que no s'hi presenten" Redacció
-
Sabadell posa la primera pedra de 108 pisos assequibles de Can Gambús i reivindica més suport per ampliar el parc públic Marta Ordóñez
-
Els passos soterrats de la Gran Via no convencen: "Transmeten inseguretat i estan molt deixats" Jan Cañadell Puigmartí
-
Professors de l'Escola Illa reclamen al ple que se'ls pagui el complement de jornada partida
- El temps: cap de setmana assolellat
- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el 20 de desembre de 2018 a les 17:46
Actualitzat el 21 de desembre de 2018 a les 11:40
Una desena de professors de l’Escola Illa han mostrat la seva disconformitat amb la negociació del conveni col·lectiu de l’Ajuntament durant el ple d’aquesta tarda. Només entrar, en silenci, han estat expulsats pel personal del consistori i la policia.
En ser expulsats, el regidor d'Educació, Joan Berlanga, ha sortit a atendre'ls. Aleshores, dintre la sala de plens s'ha generat una discussió entre el regidor no adscrit Lluís Monge i l'alcalde de Sabadell, Maties Serracant. En el seu torn de paraula, el primer de la sessió, Monge ha lamentat que no es puguin fer manifestacions al ple. Serracant li ha respost que el reglament no permet ocupar l'entrada al saló i obstaculitzar-ne el pas.
Tot i així, l'alcalde ha explicat que aquest criteri "pot semblar excessiu" i ha explicat que revisarà si s'ha de ser més flexible quan hi ha protestes al ple.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Un televisor, un creuer i experiències gastronòmiques: alguns dels premis de la Panera d’Atendis
-
Sabadell
Es deixa una olla al foc i obliga a mobilitzar els Bombers
-
Sabadell
Per què el teu cotxe no arrenca després de tres dies aparcat i com solucionar-ho
-
Sabadell
Una avaria en una escomesa deixa sense aigua més de 300 veïns durant dues hores
-
Sabadell
L'Outlet de CIPO recapta 30.000 euros per finançar el projecte 'Sobre rodes'
-
Sabadell
Veïns de Sabadell: "Ens cal un caixer automàtic al barri"