ARA A PORTADA
Mor Josep Vinaròs, l'expresident de Sabadell, Més Música
L'expresident de Sabadell, Més Música ens ha deixat la matinada del dilluns

- Desmantellen un centre de fabricació il·legal de paquets de tabac a Sant Quirze
Publicat el 13 de maig de 2019 a les 13:42
Actualitzat el 13 de maig de 2019 a les 16:03
L'expresident de Sabadell, Més Música, Josep Vinaròs, ha mort la matinada del dilluns 13 de maig als 81 anys. Vinaròs va deixar el passat mes de març la presidència de la institució musical després de 16 anys al seu capdavant.
Josep Vinaròs va estar a Sabadell, Més Música des de la seva fundació com també a la Cobla Simfònica Catalana. El sabadellenc també era conegut per la seva faceta com a compositor de música de cobla simfònica.
Vinaròs es va despedir de la institució que havia presidit en un concert al Teatre Principal el diumenge 31 de març on se li va fer un homenatge per tots els anys dedicats. Vinaròs, en el moment de marxar de la institució va assegurar que ho feia "content i satisfet" de la feina feta, assegurant que ho deixava "en bones mans".
La cerimònia religiosa de comiat tindrà lloc dimarts a les 4 de la tarda a la sala de cerimònies del Tanatori de Sabadell.
Notícies recomenades
-
Sabadell La Festa Major de Sabadell estrenarà una pantalla gegant
-
Sabadell Què poden fer els més petits a la Festa Major de Sabadell 2025?
-
Sabadell FOTOS | Imatges espectaculars de la pluja a Sabadell
-
Sabadell 18 avisos als Bombers per la caiguda d'arbres i branques a Sabadell
-
Sabadell L’Ajuntament de Sabadell suspèn les activitats a l’aire lliure i Rodalies atura el servei per les pluges intenses
-
Sabadell Sabadell rebaixa el risc per inundacions després d’una tarda de pluges intenses i alerta màxima