
ARA A PORTADA
-
L'FP mai més serà el pla B: les empreses fan cua pels alumnes de l'institut Castellarnau Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
“He firmat contracte on feia pràctiques”: el testimoni de cinc estudiants del Castellarnau Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
-
Sancions definitives per als dos aficionats del CE Sabadell que van protagonitzar els incidents al Nou Sardenya Redacció
El polígon de Can Roqueta es prepara per a un canvi radical
El projecte que tindrà un pressupost de 2,18 milions d'euros i estarà acabat el setembre de 2020, segons les previsions

- El temps: tempesta d'estiu
Publicat el 29 de juliol de 2019 a les 13:46
Actualitzat el 30 de juliol de 2019 a les 10:55
Noves perspectives per al polígon de Can Roqueta, un dels més oblidats de la ciutat. L’àrea es prepara per rebre una inversió llargament esperada, que hauria de millorar no només la mobilitat, sinó també la seguretat. El govern municipal ha aprovat la licitació de les obres de millora d'accessibilitat i mobilitat, un projecte que tindrà un pressupost de 2,18 milions d'euros, sufragats entre la Diputació de Barcelona (1,7 milions d'euros), l'Ajuntament (385.000 euros) i els empresaris de la zona (110.000 euros). El projecte, que va ser aprovat fa tot just un any pel govern anterior, millorarà la mobilitat en un polígon considerat d'alt valor econòmic i que se situa al costat de la nova nau logística d'Amazon, ja en el terme municipal de Barberà del Vallès.
A nivell de circulació, els canvis inclouen la finalització de dues rotondes –fins ara provisionals–, l'augment de les places d'aparcament, més passos de vianants, així com facilitar l'accés de l'autobús amb tres parades que actualment ja estan en funcionament i que formen part del desplegament de Transports Urbans de Sabadell (TUS) a la zona.
[caption id="attachment_105954" align="aligncenter" width="900"]
En vermell, els punts on s'actuarà / CEDIDA[/caption]
També el riu Ripoll experimentarà un altre canvi amb la creacio d'un carril bici per connectar la zona residencial amb l'escola i el rodal. El primer tinent d'alcalde, Pol Gibert, ha anunciat que l'inici de les obres estan previstes per finals d'enguany i haurien d'estar finalitzades el setembre de 2020. El mateix Gibert ha considerat que el projecte de Can Roqueta és "bàsic per a Sabadell" perquè es considera que ha d'acabar sent un "polígon de primer nivell".
Entre les partides més rellevants del projecte, figuren 36.636 euros dedicats a la instal·lació de càmeres de seguretat en diferents punts d'accés del polígon industrial. Així mateix, el projecte de reforma també incorpora una estació de mesura de qualitat de l'aire CO2, per valor de 20.508 euros.

Notícies recomenades
-
Sabadell Reunió Generalitat-Ajuntament per abordar la futura Escola d'Infermeria: "El de l'Artèxtil és un projecte que estem avaluant"
-
Sabadell La 25a edició de la Festa BBVA de la Primavera arriba aquest diumenge
-
Sabadell Llum verda a la reobertura del centre comercial Via Sabadell menys l'edifici on va haver-hi l'esfondrament
-
Sabadell El preu dels serveis funeraris s’apuja un 3%
-
Sabadell Els comuns volen una aposta pels Habitatges de Protecció Oficial
-
Sabadell Incidència en el subministrament d'aigua a Sabadell