ARA A PORTADA
-
Sabadell La Policia estrena un velocímetre per detectar patinets elèctrics 'trucats' a Sabadell Marta Ordóñez
-
Sabadell L'esquerra del PSC troba a faltar habitatge públic al pressupost de Sabadell Albert Acín Serra
-
Sabadell A Madrid no, però a Sabadell sí: En Comú i Podem es presentaran junts a les municipals del 2027 Albert Acín Serra
-
50 anys explicant la ciutat El comerç de Sabadell reclama més suport i carrers vius per afrontar la transformació del sector León Guerrero
-
Sabadell La casa Taulé, de nou en venda set anys després per un preu milionari Aleix Pujadas Carreras
- Predomini del sol acompanyat d'una pujada de les temperatures
- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el
24 d’octubre de 2019 a
les 09:50
Actualitzat el
24 d’octubre de 2019 a les
21:29
L'entrada principal de Fira Sabadell, a la plaça de la Sardana, ha acollit aquest dijous 24 d'octubre, a les 11 h, un minut de silenci en solidaritat amb les víctimes del temporal dels darrers dies. Els serveis d'emergències van localitzar ahir el cos sense vida d'un veí d'Arenys de Munt a la platja de Caldes d'Estrac, i segueixen buscant cinc persones desaparegudes més.
Aquest acte, solemne, s'ha fet a la Fira perquè allà hi havia els representants institucionals, que avui inauguren el 1r Congrés de la Qualitat de l'Aire. Hi han participat l'alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés, diversos regidors de l'Ajuntament i el president del Consell Comarcal del Vallès Occidental i alcalde de Castellar, Ignasi Giménez, entre altres.
La Generalitat ha decretat que el dia d'avui és de dol oficial, i el minut de silenci, a tot Catalunya, respon a una crida del president català, Quim Torra. Per aquest motiu, les banderes de l'Ajuntament onegen a mig pal.
https://twitter.com/DiariDeSabadell/status/1187293510065635329
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | La plaça de Catalunya guanyarà color amb una nova jardineria
-
Sabadell
FOTOS | Ampli desplegament per un incendi a la cuina del restaurant El Rancho de Sabadell
-
Sabadell
VÍDEO | Un bomber fora de servei apaga l'incendi d'un autobús amb els extintors d'una rostisseria a Sabadell
-
Sabadell
Obituari de DOLORES GUERRERO AGUILERA - 05/11/2026
-
Sabadell
Una veïna (i biòloga) de Sabadell transforma tres escocells buits en petits jardins
-
Sabadell
FOTOS | Sabadell comença a preparar el Nadal amb la instal·lació dels primers llums