ARA A PORTADA
Avís per pluja i fort vent a Sabadell

- Patates braves al rovell de l'ou de Sabadell
Publicat el 03 de desembre de 2019 a les 22:00
Actualitzat el 03 de desembre de 2019 a les 23:06
Una forta llevantada ens afecta de ple, amb vent i pluja que s'intensificaran aquest dimecres amb el pas de les hores. De matinada, les pluges s'estendran i es preveu que siguin abundants. Es preveu que en algun moment la pluja sigui torrencial, arribant en els casos més destacats als 100 l/m². Entre les 9 h i les 20 h, pot ploure en qualsevol moment.
El vent assolirà velocitats de fins a 20 quilòmetres per hora; unes xifres que no es consideren greus, però que sí que són superiors a les acostumades al Vallès (uns 3 km/h).
Pel que fa a la temperatura, la màxima es reduirà i la sensació serà, en general, de més fred. S'espera que el termòmetre marqui com a màxim uns 11 graus.
https://www.diaridesabadell.com/2019/12/03/consells-davant-el-vent-previst-per-les-properes-hores/
Notícies recomenades
-
Sabadell L’Entesa per Sabadell s'oposa al projecte d’aparcament a l’Eix Macià: "Està qualificat per a equipaments"
-
Sabadell Retalls de la memòria de Sabadell ‘made in’ Xile
-
Sabadell Quins són els reptes principals de Can Puiggener per assolir una transformació real?
-
Sabadell Concentració simbòlica a les portes de l'Ajuntament en suport a la flotilla
-
Sabadell Què li passa al teu vehicle quan poses el combustible equivocat i què cal fer?
-
Sabadell Inspira Arrels organitza la Fontada de la Salut: una jornada cultural i tradicional