Durant la reunió, tant l’Ajuntament com els representants dels sindicats han coincidit en el fet que la situació actual requereix sumar esforços per poder oferir les millors solucions a la restricció d’activitats al teixit econòmic i comercial de Sabadell. Per aquesta raó, els sindicats han decidit afegir-se a l’elaboració de documentació conjunta adreçada a empresaris i autònoms on es recullin tots els ajuts aprovats amb motiu de l’estat d’alarma.
L’objectiu és recopilar mesures, tant de l’Estat, de la Generalitat i de l’Ajuntament, així com l’operativa, per poder accedir a aquests ajuts a mesura que es vagin concretant. També es treballa en la creació d’un canal conjunt per facilitar aquesta informació i respondre els dubtes que puguin sorgir.
Els representants sindicals han valorat que aquest és un bon sistema que permetrà treballar de manera estratègica i establir sinergies en un futur immediat, alhora que han valorat positivament les accions empreses els darrers dies per l'Ajuntament.
ARA A PORTADA
Ajuntament i sindicats treballaran plegats per traslladar els ajuts a empresaris i autònoms
- Cerdanyola suspèn la seva Festa Major pel coronavirus
Publicat el 24 de març de 2020 a les 15:35
Actualitzat el 24 de març de 2020 a les 17:11
L'Ajuntament de Sabadell i representants dels sindicats amb més representació a la ciutat, UGT i CCOO, s’han reunit aquest matí telemàticament per valorar les mesures econòmiques que s’estan proposant en relació amb l’estat d’alarma. La cita ha comptat amb la participació de l’alcaldessa, Marta Farrés; el primer tinent d’Alcaldessa, Pol Gibert; la tinenta d’alcaldessa de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Impuls Administratiu, Montse González; José Luis Fernández (UGT); i Enrique Rodríguez (CCOO), tots dos secretaris generals de comarca.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Mor Andreu Segura, conegut col·leccionista i tintinaire sabadellenc
-
Sabadell
Una taula rodona recorda el naixement de la revista 'Can Oriach'
-
Sabadell
La Marató de 3Cat beca un projecte d'investigació de Sabadell: "Serà una alternativa sanitària a tractaments actuals"
-
Sabadell
Nou espai de memòria als Tallers de l’Aviació Naval
-
Sabadell
Els passos soterrats de la Gran Via no convencen: "Transmeten inseguretat i estan molt deixats"
-
Sabadell
Un televisor, un creuer i experiències gastronòmiques: alguns dels premis de la Panera d’Atendis