La temperatura mínima serà semblant o lleugerament més baixa. Es mourà entre 7 i 12 ºC, mentre que la màxima serà semblant i es mourà entre 12 i 17 ºC.
ARA A PORTADA
-
Diari de Sabadell Didier Queloz, premi Nobel de Física: "La recerca científica no és una cosa que es pugui fer en dos anys" Manel Camps
-
-
Esports Quan l'edat no és un impediment per continuar competint al màxim: "La passió és el que em dona energia per continuar" Marc Segarra Rodríguez
-
Diners El nou Esclat de la rambla d'Ibèria: 18 milions d'euros d'inversió i vuitanta llocs de treball Manel Camps
-
- Coronavirus a Londres, una ciutat confinada a mig gas
Publicat el
01 d’abril de 2020 a
les 18:29
Actualitzat el
01 d’abril de 2020 a les
20:33
La pluja d'aquests dies té les hores comptades. La previsió és que a partir de demà al migdia l'aigua deixi pas a un cel gris, però ja sense gotellades.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Ricardo Arroyo: locutar des de Can Deu per amor a l’art i a la ràdio
-
Sabadell
Manteniment, un nou túnel i intercanviadors: les demandes del Vallès per resoldre la crisi a Rodalies
-
Sabadell
Un espai que no acaba de trobar el seu encaix a la Gran Via
-
Sabadell
Sabadell mira al cel amb el Congrés Estatal d’Astronomia
-
Sabadell
FOTOS | Batalla de pastissos de formatge a Fira Sabadell
-
Sabadell
Per què apareix un estrany 'Plat I3PT' a la carta de 26 restaurants de Sabadell?