ARA A PORTADA
La Xarxa de Suport reivindica el seu paper davant la "inoperància" de l'Ajuntament

- La temperatura comença a recular
Publicat el 06 de maig de 2020 a les 11:30
Actualitzat el 06 de maig de 2020 a les 11:37
La Xarxa de Suport de Sabadell reivindica en un vídeo el seu paper davant la "inoperància" de l'Ajuntament en la gestió de la crisi del coronavirus. I lamenten que mentre els veïns pateixen per si tindran ingressos, "les grans empreses fan ERTOs i no assumeixen cap despesa".
Aquest grup de suport nascut a causa de la pandèmia considera que el consistori ha estat "desaparegut" a l'hora de gestionar-la a la ciutat. "De cara a la galeria portava l'exèrcit, però a l'hora de la veritat es mostrava totalment inoperant per gestionar aquesta crisi", critiquen. I ho contraposen al fet que, "davant d'això, som les veïnes autoorganitzades a través de la xarxa que fem front a la crisi de la Covid-19".
La Xarxa de Suport aposta per posar la vida al centre amb el benestar com a objectiu de l'economia i, per aconseguir-ho, consideren que cal nacionalitzar la sanitat, l'educació i la banca.
Notícies recomenades
-
Sabadell L’Entesa per Sabadell s'oposa al projecte d’aparcament a l’Eix Macià: "Està qualificat per a equipaments"
-
Sabadell Retalls de la memòria de Sabadell ‘made in’ Xile
-
Sabadell Quins són els reptes principals de Can Puiggener per assolir una transformació real?
-
Sabadell Concentració simbòlica a les portes de l'Ajuntament en suport a la flotilla
-
Sabadell Què li passa al teu vehicle quan poses el combustible equivocat i què cal fer?
-
Sabadell Inspira Arrels organitza la Fontada de la Salut: una jornada cultural i tradicional