ARA A PORTADA
Temperatures semblants, menys vent
- Els núvols no acabaran de marxar
Publicat el 03 d’octubre de 2020 a les 17:55
Algunes estones assolellades per, a continuació, deixar pas als núvols i a petites ratxes de vent -inferiors a les de dissabte-. Aquest és el diumenge que ens espera.
Es mantindrà el termòmetre a Sabadell. La temperatura mínima serà similar o lleugerament més baixa. Se situarà entre els 12 ºC durant les primeres hores del matí. La màxima serà una mica més càlida: es mourà entorn dels 20 ºC al migdia.
El que sí que tindrem són alguns núvols. Cobriran el cel de la ciutat entre les 13 h i les 18 h, després es dissiparan lleugerament.
En comparació amb el dissabte, hi haurà una mica menys de vent. Encara que bufarà durant algunes estones de la tarda, entorn de les 19 h.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Reparen alguns fanals de Sabadell després de l'accident d'aquest Nadal
-
Sabadell
Tot el que has de saber sobre la balisa V16, obligatòria a partir del 2026 a Sabadell i a tot l'Estat: adeu definitiu als triangles d’emergència
-
Sabadell
Consulta les afectacions al trànsit per la cursa de cap d'any a Sabadell
-
Sabadell
Què puc fer els últims dies de Nadal a Sabadell?
-
Sabadell
Rescaten una dona que havia quedat atrapada al balcó
-
Sabadell
Josep Escartín (síndic): "La Policia ha d'acudir quan se li truca, tot i que sigui per dir al veí que no té raó"