ARA A PORTADA
-
Cultura i oci La gala Sabadell Aixeca el Teló avança les històries que ens robaran el cor Guillem Plans Roca
-
Sabadell La Caserna torna a ser de Sabadell i es convertirà en les consultes externes del Taulí Albert Acín Serra
-
Sabadell Posen la primera pedra: l’Artèxtil comença la transformació per convertir-se en el nou Campus Sanitari de la UAB a Sabadell Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Castellar del Vallès Millores a les urbanitzacions de Castellar per reduir els talls en el subministrament elèctric Marc Béjar Permanyer
-
Sabadell Rècord de matriculacions a l'FP, però amb el repte d'ajustar l'oferta a la demanda: què busquen les empreses? Sergi Gonzàlez Reginaldo
- Tram i Moventia renoven l’acord amb Sant Joan de Déu
Publicat el
21 de gener de 2021 a
les 15:40
Actualitzat el
21 de gener de 2021 a les
16:57
La síndica de greuges de Sabadell, Eva Abellan, recomana a l'Ajuntament que prengui mesures “més contundents” per acabar amb l’impacte acústic que genera el servei de distribució de gas butà a la ciutat. La síndica assegura que les empreses subministradores, Cepsa i Repsol, fan sonar el clàxon dels camions per anunciar que han arribat, i això ha produït molèsties al veïnat.
En la resolució publicada el novembre, la defensora del poble considera que les accions realitzades per l’Ajuntament fins al moment han estat “insuficients” perquè s’ha limitat a contactar amb les companyies, demanar que evitin fer soroll i confiar que canviïn la dinàmica. També destaca que l’ens local era coneixedor de la problemàtica des del 2016, any en què es van presentar les primeres protestes relacionades amb el tema.
La síndica considera que és una agressió acústica que perjudica la salut de les persones. La resolució està directament vinculada als Objectius de Desenvolupament Sostenible que vetllen per assegurar una vida sana i promoure el benestar de totes les persones.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | Així funciona el nou Ribot i Serra: s'especialitza en Formació Professional i deixa d'oferir ESO i batxillerat
-
Sabadell
FOTOS | El parc d'Odessa presenta el seu nou aspecte: "És un encert"
-
Sabadell
El Partit Popular reclama netejar els embornals per evitar inundacions
-
Sabadell
El sindicat de la policia diu que l'adquisició de la nova furgoneta busca frenar "la Crida i el seu entorn"
-
Sabadell
Queixes pel nou tram d'obres de la ronda de Collsalarca: "Era un simple gir i ara hem de donar la volta al barri"
-
Sabadell
Sabadell fa valdre el paper de la gent gran amb la Festa Gran 2026