ARA A PORTADA
-
-
L'impagable testimoni de les persones més longeves a casa nostra: "Veure el cent imposa!" Marc Béjar Permanyer
-
-
El món empresarial català avisa a Pedro Sánchez dels riscos de l'opa del BBVA al Banc Sabadell Redacció
-
El cardenal amb arrels a Sabadell present al conclave: "Ha estat un privilegi parlar amb Lleó XIV" Jan Cañadell Puigmartí
La Fundació del Disseny Tèxtil nomena Juan José Pérez Villar com a president i Josep Generó com a secretari

- Els mercats municipals estrenen una plataforma de compra 'on-line'

- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el 07 de juny de 2021 a les 19:12
Actualitzat el 08 de juny de 2021 a les 11:55
La Fundació del Disseny Tèxtil (FUNDIT), titular de l’ESDi, ha nomenat Juan José Pérez Villar com a president en substitució de Josep Bombardó, mort el passat 3 de març a l’edat de 74 anys, i Josep Generó com a secretari del Patronat.
“Els canvis combinen l’experiència i el coneixement de la fundació, així com els reptes que ha d’afrontar els pròxims anys”, destaquen fonts coneixedores de les dues persones. Pérez Villar es va incorporar a la fundació fa més de 18 anys i amb ell l’ESDi va crear l’especialitat d’art electrònic i visual. Va dirigir Cinematiraje Riera i Filtel, empresa que després va ser absorbida per Filmax i va passar a ser vicepresident d’aquesta companyia.
Per la seva part, el sabadellenc Josep Generó és l’exdirector general de l’empresa de moda Yerse. Generó assegura que “volem continuar sent referents com a escola i universitat en disseny, sobretot de moda i tèxtil”, amb la mirada posada en la sostenibilitat, “un tema clau en la formació dels alumnes”.
https://www.diaridesabadell.com/2021/05/25/inaugurada-lexposicio-la-fabrica-del-disseny-que-ret-homenatge-a-josep-bombardo/
Notícies recomenades
-
Sabadell FOTOS | Floreix la primavera a Can Feu-Gràcia
-
Sabadell El Bisbe del Vallès celebra la tria de Lleó XIV: "Han estat significatives les seves primeres paraules, desitjant la pau de Crist Ressuscitat”"
-
Sabadell Milloren el sobreeixidor del riu Ripoll a Jonqueres per reduir l'erosió de l'entorn natural
-
Sabadell Quan la jubilació es transforma en ajuda pels altres: "M'agrada fer voluntariats"