ARA A PORTADA
-
Decepció a Sabadell: la rifa de Nadal esquiva la comarca i deixa la ciutat a zero Marc Béjar Permanyer | Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Junts, en contra de l'increment dels impostos poques setmanes després de sortir del Govern de Sabadell Jan Cañadell Puigmartí
-
El laboratori de la UAB IRTa-CReSA és "adequat i segur" per treballar amb la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
La Fundació del Disseny Tèxtil nomena Juan José Pérez Villar com a president i Josep Generó com a secretari
- Els mercats municipals estrenen una plataforma de compra 'on-line'
- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el 07 de juny de 2021 a les 19:12
Actualitzat el 08 de juny de 2021 a les 11:55
La Fundació del Disseny Tèxtil (FUNDIT), titular de l’ESDi, ha nomenat Juan José Pérez Villar com a president en substitució de Josep Bombardó, mort el passat 3 de març a l’edat de 74 anys, i Josep Generó com a secretari del Patronat.
“Els canvis combinen l’experiència i el coneixement de la fundació, així com els reptes que ha d’afrontar els pròxims anys”, destaquen fonts coneixedores de les dues persones. Pérez Villar es va incorporar a la fundació fa més de 18 anys i amb ell l’ESDi va crear l’especialitat d’art electrònic i visual. Va dirigir Cinematiraje Riera i Filtel, empresa que després va ser absorbida per Filmax i va passar a ser vicepresident d’aquesta companyia.
Per la seva part, el sabadellenc Josep Generó és l’exdirector general de l’empresa de moda Yerse. Generó assegura que “volem continuar sent referents com a escola i universitat en disseny, sobretot de moda i tèxtil”, amb la mirada posada en la sostenibilitat, “un tema clau en la formació dels alumnes”.
https://www.diaridesabadell.com/2021/05/25/inaugurada-lexposicio-la-fabrica-del-disseny-que-ret-homenatge-a-josep-bombardo/
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | Visita sorpresa dels jugadors del Barça als més petits del Parc Taulí de Sabadell
-
Sabadell
Josep Lluís Gavilán 'Gavi': L’home que vesteix espais amb tendals artesanals
-
Sabadell
Quin habitatge et podries comprar si guanyessis la loteria?
-
Sabadell
"No he vingut per ser a l’oposició": el PP de Sabadell fa balanç del 2025 i marca objectius polítics per al 2026
-
Sabadell
FOTOS | La pluja, protagonista del dissabte a Sabadell
-
Sabadell
S'actualitza l’avís per intensitat de pluja: risc moderat al Vallès Occidental fins diumenge