ARA A PORTADA
-
Els ADF encaren la campanya forestal amb els boscos humits però en alerta pels matolls León Guerrero
-
-
Josep Maria Sainz (Anubis Cosmetics): "La sostenibilitat ja no és una opció, és una responsabilitat" Redacció
-
Àlex Cortés (Fundación Independiente): "Crec que Sabadell hauria d’estar entre les ciutats més influents d’Espanya" León Guerrero
-
L'Aeroport bat el rècord d'operacions d'aquest 2021

- El primer vehicle elèctric de lloguer arriba a la ciutat
Publicat el 14 de juny de 2021 a les 11:53
Actualitzat el 14 de juny de 2021 a les 14:45
L'aeroport de Sabadell va acomiadar el mes de maig passat amb 5.303 operacions, el nombre més elevat d'enlairaments i aterratges d'aquest 2021. Una prova més de la plena recuperació de l'aeròdrom setze mesos després de l'esclat de la pandèmia de la Covid-19. Aquesta bona salut també va acompanyat d'un lleuger creixement respecte al mateix mes de fa dos anys, amb un creixement del 14,5%, segons dades publicades per Aena. Respecte a l'any passat l'augment ha estat del 638,5%, que s'explica pel context de confinament domiciliari que es va viure durant el primer quadrimestre del 2020.
Arribats al mes de maig d'enguany, l'Aeroport de Sabadell suma un total 22.163 operacions, un 14,8% més respecte al mateix període del 2019. Si es mantingués aquest ritme, la projecció a desembre del 2021 situaria l'aeroport per sobre de les 51.000 operacions, sent la millor xifra des de l'any 2007, quan es van superar les 60.000 operacions.
Notícies recomenades
-
Sabadell FOTOS | Els correfocs clouen la Festa Major de Ca n'Oriac
-
Sabadell Homenatges, escuma i colors a Can Rull
-
Sabadell Les recomanacions dels ADF a la ciutadania davant el risc d’incendi aquest estiu
-
Sabadell Mor Fidel Roca, reconegut joier sabadellenc
-
Sabadell Els Merinals homenatgen Miguel García, referent associatiu i esportiu del barri, amb un torneig veïnal
-
Sabadell La Taula Sabadellenca per la Llengua reuneix entitats i veus diverses per defensar l’ús del català