ARA A PORTADA
-
Els ADF encaren la campanya forestal amb els boscos humits però en alerta pels matolls León Guerrero
-
-
Josep Maria Sainz (Anubis Cosmetics): "La sostenibilitat ja no és una opció, és una responsabilitat" Redacció
-
Àlex Cortés (Fundación Independiente): "Crec que Sabadell hauria d’estar entre les ciutats més influents d’Espanya" León Guerrero
-
L'Aeroport, a prop de superar el topall de les 50.000 operacions anuals

- Oberta la cita prèvia per a vacunar infants de 5 a 11 anys
Publicat el 13 de desembre de 2021 a les 12:00
Actualitzat el 13 de desembre de 2021 a les 13:11
L'Aeroport de Sabadell va registrar 3.674 operacions durant el passat mes de novembre, segons dades d'AENA, que situen l'aeròdrom de la ciutat a prop de superar les 50.000 operacions. En aquests onze mesos se n'han registrat 48.414, un 2,7% més respecte a l'any 2019. En el cas que durant aquest mes de desembre es registrin més de 2.249 enlairaments o aterratges, l'Aeroport superaria les 50.663 operacions anuals, una xifra rècord que no succeeix des del 2007, quan se'n van registrar més de 60.000 (61.195).
Aquest novembre passat, l'activitat de vols ha patit una lleugera davallada (15,9%) respecte al mateix període del 2019. El pas de la DANA per Sabadell podria explicar aquesta disminució en el nombre d'operacions. Malgrat aquest lleuger descens, l'Aeroport es manté entre els deu primers aeròdroms de tot l'Estat amb un nombre més elevat d'operacions.
D'altra banda, i pel que fa als aeròdroms dedicats explícitament a l'aviació en general, l'Aeroport se situa a tocar de Madrid-Cuatro Vientos (4.206) i per davant de Son Bonet (512). Fins aquest novembre han passat per l'Aeroport 4.760 passatgers més, un increment del 0,7% respecte al 2019.
Notícies recomenades
-
Sabadell FOTOS | Els correfocs clouen la Festa Major de Ca n'Oriac
-
Sabadell Homenatges, escuma i colors a Can Rull
-
Sabadell Les recomanacions dels ADF a la ciutadania davant el risc d’incendi aquest estiu
-
Sabadell Mor Fidel Roca, reconegut joier sabadellenc
-
Sabadell Els Merinals homenatgen Miguel García, referent associatiu i esportiu del barri, amb un torneig veïnal
-
Sabadell La Taula Sabadellenca per la Llengua reuneix entitats i veus diverses per defensar l’ús del català