ARA A PORTADA
Adeu a les quarantenes de grups bombolla a les escoles: només es confinen positius
Els centres escolars i les famílies no hauran de comunicar si el motiu de l’absència a classe de l’alumnat és a causa de la Covid
- Brutal agressió a dos policies de Sabadell assaltats per un grup violent
Publicat el
23 de febrer de 2022 a
les 10:27
Actualitzat el
23 de febrer de 2022 a les
11:13
Canvis en el protocol Covid a les escoles. Només caldrà que es confinin els casos positius, a partir d'aquest dimecres. És a dir, les quarantenes dels grups bombolla desapareixen: els alumnes que hagin estat contacte estret d'un cas no caldrà que s'aïllin a casa.
Per altra banda, també es deixen d’emetre les prescripcions de tests d’antígens gratuïts per al professorat que hagi estat contacte estret d'un cas.
Una altra novetat és que els centres escolars i les famílies no hauran de comunicar si el motiu de l’absència a classe de l’alumnat és a causa de la Covid.
El protocol establia, fins aquest dimecres, que s'havien de confinar els alumnes dels grups bombolla on hi havia 5 o més positius en una setmana, en cas que no estiguessin vacunats o haguessin passat la Covid en els últims tres mesos.
L'únic cas en què es manté el protocol és als centres d'educació especial. En aquestes escoles, quan hi hagi un positiu en el grup bombolla, sí que s'hauran d'aïllar els alumnes. També es mantindran els tests finançats a l’alumnat dels centres d’educació especial que hagi estat contacte estret.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025
-
Sabadell
Les fórmules dels estudiants de Sabadell per aprendre's el temari i "no morir" en època d'exàmens: "Gravo un àudio i el vaig escoltant"