ARA A PORTADA
-
El 2028, data clau per posar fi als instituts de barracons: què en sabem del calendari a Sabadell? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
ERC Sabadell exigeix al regidor que ha deixat el partit que retorni l’escó: "És una maniobra" Redacció
-
Primer dia de la zona de baixes emissions: "Està bé perquè hi hagi menys contaminació" Aleix Pujadas Carreras
-
Sabadell disposa de l'estudi de filmació més gran de tot Catalunya: saps on és? Jan Cañadell Puigmartí
-
Presentat l'estudi que busca millorar Can Puiggener: "És un barri que aporta molt valor a Sabadell" Jan Cañadell Puigmartí
Vint-i-cinc anys després, el vincle Sarajevo-Sabadell es manté ben viu

- Mor un motorista en un accident a la C-16 a Sant Cugat del Vallès
Publicat el 16 de juny de 2022 a les 20:30
Actualitzat el 17 de juny de 2022 a les 18:56
Sabadell i Sarajevo es van tornar a retrobar vint-i-cinc anys després. Aquesta vegada, però, en un escenari més institucional, lluny d'aquelles avingudes, carrers, escoles i teatres destruïts per la guerra de Bòsnia.
El Saló de Plens de l'Ajuntament, primer, i el Teatre Principal, després, van rememorar algunes de les vivències dels sabadellencs que van viatjar a terres balcàniques per conèixer de primera mà la situació sobre el terreny: "Desconec qui va prendre la meravellosa decisió d'allotjar-nos a casa de particulars, lluny d'hotels. Això ens va permetre impregnar-nos d'aquella gent", va explicar el president de la Creu Roja de Sabadell, Josep Masip. La Comissió ciutadana de Sabadell per Sarajevo va col·laborar en l'acolliment de 15 infants, entre els quals, Selma Zvirac, qui va intervenir en l'acte d'aquest dijous.
Així mateix, també van prendre-hi part la Coral Belles Arts i l'Orfeó de Sabadell, qui va interpretar l'himne de l'alegria, abans que el grafiter sabadellenc Werens acabés pintant les famoses roses de Sarajevo, símbol de la resistència.
Notícies recomenades
-
Sabadell Tres protagonistes de la Festa Major de Sabadell encapçalen l'edició d'OT 2025
-
Sabadell Crisi a ERC Sabadell: el seu líder, Gabriel Fernàndez, trenca el carnet del partit
-
Sabadell El TSJC demana 12 anys de presó a un home de Sabadell per un delicte d'agressió sexual
-
Sabadell Demanen més de 20 anys de presó a un home per agredir sexualment, maltractar i segrestar la parella a Sabadell
-
Sabadell Des del Nepal: “En cap moment vam témer”
-
Sabadell Quatre veus que trenquen els tabús sobre la soledat en la vellesa