ARA A PORTADA
-
-
Els cribratges de càncer de mama de Sabadell "sí que funcionen", però hi ha "un 30% de dones que no s'hi presenten" Redacció
-
Sabadell posa la primera pedra de 108 pisos assequibles de Can Gambús i reivindica més suport per ampliar el parc públic Marta Ordóñez
-
Els passos soterrats de la Gran Via no convencen: "Transmeten inseguretat i estan molt deixats" Jan Cañadell Puigmartí
-
La Festa Major de Castellar recupera l’essència i torna a ser multitudinària
Joan Dausà, Maria Jaume, ABBA The New Experience, Doctor Prats, Alquadrat o Itaca Band, entre les cites més destacades
- Sabadell serà envaïda per zombis: una gimcana massiva a la ciutat
Publicat el 13 de setembre de 2022 a les 10:38
Actualitzat el 13 de setembre de 2022 a les 12:24
La Festa Major de Castellar va acabar dilluns després de més d’un centenar d’activitats, entre les quals concerts de primer nivell. Joan Dausà, Maria Jaume i ABBA The New Experience, per exemple, que uns mesos abans van ser al festival Observa. També Doctor Prats, Alquadrat i Itaca Band, que han aquests darrers dies atret milers de persones a l’espai de Vilabarrakes, l’entitat jove per excel·lència del municipi. Molts dels assistents als concerts han estat sabadellencs, aprofitant que aquest any la celebració no coincidia amb la Festa Major de la ciutat.
Després de dos anys amb una Festa Major reduïda per la Covid, les activitats han recuperat la seva naturalesa i han tornat a ser multitudinàries. El pregó, a càrrec d’Arribariploure va omplir la plaça del Mirador, va retornar la Cursa Popular amb 360 participants i l’Espai Tolrà es va omplir de centenars de famílies que van gaudir d’atraccions i de la Festa d’escuma el dilluns.
No s’han hagut de lamentar incidents greus i les incidències de seguretat ciutadana han estat lleus, més enllà d’una crema de contenidors la nit de dissabte.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Un televisor, un creuer i experiències gastronòmiques: alguns dels premis de la Panera d’Atendis
-
Sabadell
Es deixa una olla al foc i obliga a mobilitzar els Bombers
-
Sabadell
Per què el teu cotxe no arrenca després de tres dies aparcat i com solucionar-ho
-
Sabadell
Una avaria en una escomesa deixa sense aigua més de 300 veïns durant dues hores
-
Sabadell
L'Outlet de CIPO recapta 30.000 euros per finançar el projecte 'Sobre rodes'
-
Sabadell
Veïns de Sabadell: "Ens cal un caixer automàtic al barri"