Entre els acords en els comptes de l'Estat, també s'inclouria una partida de 20 milions d'euros destinats a la salut bucodental, que suposaria "dentista gratis per a tothom", segons ha assenyalat el mateix Rufián. https://www.diaridesabadell.com/2022/11/22/erc-caserna-psoe-pressupostos-estat-sabadell/? Gabriel Rufián [@gabrielrufian], portaveu @Esquerra_ERC al Congrés: "Hem aconseguit paralitzar les obres de la MAT a Girona, 20 milions més per a la salut bucodental o la transferència de quatre casernes de la Guàrdia Civil"#ElsMatinsTV3
▶ https://t.co/UKGqm1yBiZ pic.twitter.com/6Lucc4g43m — Els matins TV3 (@elsmatins) November 24, 2022
ARA A PORTADA
-
-
Els cribratges de càncer de mama de Sabadell "sí que funcionen", però hi ha "un 30% de dones que no s'hi presenten" Redacció
-
Sabadell posa la primera pedra de 108 pisos assequibles de Can Gambús i reivindica més suport per ampliar el parc públic Marta Ordóñez
-
Els passos soterrats de la Gran Via no convencen: "Transmeten inseguretat i estan molt deixats" Jan Cañadell Puigmartí
-
Rufián (ERC) dona per feta la cessió de la caserna de la Guàrdia Civil a Sabadell
- Desarticulat un grup criminal que tenia plantacions de marihuana a Sentmenat
Publicat el 24 de novembre de 2022 a les 09:24
Actualitzat el 24 de novembre de 2022 a les 16:36
El diputat d'Esquerra Republicana de Catalunya al Congrés dels Diputats, Gabriel Rufián, ha donat per fet aquest dijous la recuperació de la Caserna de la Guàrdia Civil a Sabadell com a part de l'acord dels Pressupostos Generals de l'Estat negociats amb el PSOE.
En declaracions al programa Els matins de TV3, Rufián ha confirmat que s'ha inclòs la transferència de quatre casernes, "entre elles Sabadell, potser la més emblemàtica", ha apuntat. El diputat ha emfatitzat que es tracta d'una reivindicació històrica.
Des que el cos armat va abandonar les instal·lacions de la Gran Via el 1998, la caserna i els seus habitatges estan buits, enmig d’un llarg litigi judicial sobre la seva possessió, disputada entre el Ministeri de l’Interior i l’Ajuntament de Sabadell.
El portaveu i alcaldable d’ERC Sabadell, Gabriel Fernàndez, va instar aquesta setmana el Govern de Sabadell a “posar-se les piles perquè aquest acord arribi a bon port. Nosaltres hem fet el que havíem de fer, ara ho han de fer ells i, si no, ja ho farem quan comencem a governar el maig del 2023”.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Un televisor, un creuer i experiències gastronòmiques: alguns dels premis de la Panera d’Atendis
-
Sabadell
Es deixa una olla al foc i obliga a mobilitzar els Bombers
-
Sabadell
Per què el teu cotxe no arrenca després de tres dies aparcat i com solucionar-ho
-
Sabadell
Una avaria en una escomesa deixa sense aigua més de 300 veïns durant dues hores
-
Sabadell
L'Outlet de CIPO recapta 30.000 euros per finançar el projecte 'Sobre rodes'
-
Sabadell
Veïns de Sabadell: "Ens cal un caixer automàtic al barri"