? @joanmena: “És inaudit que el PSC segueixi apostant pel #QuartCinturó, una proposta caduca i que trinxaria el territori.
Calen recursos per l’atenció primària i solucionar els problemes de mobilitat apostant pel transport públic”.pic.twitter.com/WPopmRFu1s — Sabadell En Comú Podem (@SBDencomupodem) December 13, 2022
ARA A PORTADA
Joan Mena: "El Quart Cinturó és una proposta caduca i que trinxaria el territori"
- Blau més groc, verd
Publicat el 13 de desembre de 2022 a les 13:26
Actualitzat el 13 de desembre de 2022 a les 16:05
L'alcaldable de Sabadell i diputat al Congrés per En Comú Podem, Joan Mena, ha reclamat que es faci un pas endavant per millorar la mobilitat del Vallès Occidental. "És inaudit que una força d'esquerres com el PSC acompanyi una proposta de fa més de 40 anys, que està caduca i trinxaria el territori, i no donaria servei als ciutadans de Sabadell o Terrassa", ha expressat sobre el Quart Cinturó.
El portaveu de la formació morada assegura que "no té sentit que encara estiguem parlant del Quart Cinturó i, en canvi, no haguem fet la reflexió sobre el perllongament de la línia d'FGC cap a Castellar del Vallès, que és el que podria solucionar els problemes de mobilitat al Vallès Occidental", ha reivindicat. A més, remarca la necessitat de destinar recursos a una millor atenció primària, més enllà de l'impuls del transport públic.
Notícies recomenades
-
Sabadell
VÍDEO | Aparatós incendi d'un cotxe al mig del carrer a plena llum del dia a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Evacuen una obra després de perforar una canonada de gas a Sabadell
-
Sabadell
Per què es va il·luminar la façana de l'Ajuntament de color lila?
-
Sabadell
"Can Puiggener és un barri invisible i carregat de prejudicis"
-
Sabadell
FOTOS | Final feliç en un espectacular rescat d'un gos a Sabadell
-
Sabadell
La venda de participacions de loteria: una empenta per a les entitats de Sabadell