ARA A PORTADA
-
Els Reis passen per Sabadell: cau part del primer premi de la loteria del Nen Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Centenars de persones donen la benvinguda als Reis d'Orient a la cavalcada dels Merinals Jan Cañadell Puigmartí
Inicien les obres de les passarel·les de Can Grau i Molí d'en Fontanet
- Inicien les obres de les passarel·les de Can Grau i Molí d'en Fontanet
Publicat el 16 de desembre de 2022 a les 17:07
Actualitzat el 16 de desembre de 2022 a les 17:11
Les obres per rehabilitar les passarel·les de Can Grau i del Molí de Fontanet, que travessen el riu Ripoll, ja han començat. L'Agència Catalana de l'Aigua de la Generalitat de Catalunya (ACA) és l'encarregada de dur a terme les obres, segons l'acord a què van arribar l'Ajuntament de Sabadell i l'organisme autonòmic.
Actualment, la titularitat de les passarel·les recau sobre l'ACA i, per tant, les obres van a càrrec seu. El conveni, d'altra banda, estipula que, un cop finalitzi l'actuació a les dues passarel·les, aquests elements passaran a ser de titularitat municipal.
Les actuacions compten amb un pressupost d'1,05 milions d'euros i han estat adjudicades a l'empresa José Antonio Romero Polo SA. Els treballs que s'estan executant solucionaran les patologies que presenten les passarel·les, com ara danys per la carbonatació de les estructures de formigó; oxidació de les armadures; insuficiències en els tensors, que no poden garantir l'estabilitat òptima de l'estructura de les instal·lacions, i les baranes no acompleixen la normativa vigent de seguretat en l'espai públic.
Els dos ponts els va construir la Confederació Hidrogràfica del Pirineu Oriental, després dels aiguats esdevinguts l'any 1962 i en el marc de les obres d'endegament del riu Ripoll.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La loteria del Nen, la darrera esperança del cicle nadalenc
-
Sabadell
Un pessebre inèdit s’instal·la a la parròquia de Gràcia de Sabadell, amb santons de la Provença
-
Sabadell
Consulta quins són els carrers de Sabadell amb més risc de gelada
-
Sabadell
Troben 18 nous porcs senglars morts dins el focus de Cerdanyola del Vallès
-
Sabadell
Un nou projecte per a l’antiga fàbrica Riba: 24 habitatges
-
Sabadell
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions