ARA A PORTADA
Quins municipis no han prohibit l'entrada dels patinets al bus urbà?
- Com ha afectat la rebaixa de l'IVA en el preu dels productes?
Publicat el
10 de febrer de 2023 a
les 09:21
Actualitzat el
10 de febrer de 2023 a les
14:57
Sabadell i dotze municipis més pertanyents a l’Associació de Municipis per la Mobilitat i el Transport Urbà (AMTU) han decidit no prohibir temporalment l’accés dels patinets elèctrics als autobusos de la seva titularitat. A més de la ciutat, són Mataró, Terrassa, Manresa, Martorell, Abrera, Pallejà, Lloret de Mar, Olot, Sant Sadurní d’Anoia, Vilafranca del Penedès, Vilanova i la Geltrú i Cunit.
Com que són titulars del seu servei de transport urbà, tots aquests ajuntaments han decidit no seguir la prohibició de sis mesos aprovada pel Consell d’Administració de l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM) arran l’incendi d’un patinet en tren dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC).
En el cas de Sabadell, per exemple, la prohibició sí que es fa efectiva a la resta de serveis i xarxes de transport, com els trens d'FGC o Renfe.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025
-
Sabadell
Les fórmules dels estudiants de Sabadell per aprendre's el temari i "no morir" en època d'exàmens: "Gravo un àudio i el vaig escoltant"