ARA A PORTADA
Les notícies més destacades d'aquest dilluns a Sabadell
Repàs a l'actualitat informativa de les últimes hores a la ciutat
- Treballant per un món sostenible
Publicat el
13 de març de 2023 a
les 09:45
Actualitzat el
13 de març de 2023 a les
15:25
Arrenquem una nova setmana fent un repàs a les notícies més interessants de les últimes hores a Sabadell, on l'activitat no s'atura.
Toyota Material Handling, filial de l’empresa de fabricació de cotxes, es traslladarà a Sabadell. La seu central que dona servei a Espanya aterrarà al polígon de Sant Pau de Riu-sec. Les noves instal·lacions se situaran en un terreny d’unes set hectàrees al costat de l’estació depuradora de Cassa, entre el passeig que du el nom del polígon i el carrer de Can Diviu.
https://www.diaridesabadell.com/2023/03/10/toyota-sabadell-sant-pau/
L’Isaac té 48 anys. Quan en tenia 42, va patir un ictus que ha afectat la seva mobilitat i ara s’ha de desplaçar amb cadira de rodes. El seu recorregut habitual parteix de la ronda Zamenhof i acostuma a dirigir-se cap al centre o l’Eix Macià. L’hem acompanyat en la seva ruta diària per esbrinar quines dificultats presenta l’espai púlic per a les persones amb problemes de mobilitat, i ho hem resumit en un vídeo.
https://www.diaridesabadell.com/2023/03/12/cadira-rodes-sabadell-accessibilitat-isaac-video/
Punt positiu. El Sabadell, amb una autèntica exhibició defensiva, va mantenir a ratlla al Real Murcia i va sumar un punt molt treballat per continuar fora de la zona de descens. Un penal no xiulat a Alberto i la lesió de Cristian van ser les notes més negatives.
https://www.diaridesabadell.com/2023/03/12/ce-sabadell-murcia-punt-treballat/
La història d’Aladí i Les Mil i una Nits és ben coneguda pel públic. Sempre triomfa. A la Faràndula ho saben bé. És per això, la Joventut de la Faràndula ha decidit reestrenar l’obra amb 6 noves funcions. Començant el dissabte 11 de març i fins al diumenge 19.
https://www.diaridesabadell.com/2023/03/12/reestrena-aladi-farandula-sabadell/
És una moda. I des que es va superar el període inicial de la pandèmia, de moment no té aturador. Les càmeres analògiques tornen a acaparar els aparadors, s’han fet un espai a les botigues de venda per internet i, a molts, els han fet tornar dècades enrere, recuperant noms de marques que potser tenien oblidades.
https://www.diaridesabadell.com/2023/03/11/moda-cameres-analogiques-sabadell/
Notícies recomenades
-
Sabadell
Sabadell obre les portes a repensar l’Operació Fred
-
Sabadell
Obres al vestíbul d'Aigües Sabadell per apropar-se a la ciutadania
-
Sabadell
FOTOS | Així va ser la tradicional processó de Divendres Sant de Can Puiggener
-
Sabadell
VÍDEO | Dos contenidors en flames més a Sabadell, aquest cop a la Plana del Pintor
-
Sabadell
Les K-Pop es coronen com a reines de la mona 2026 a Sabadell
-
Sabadell
Portes obertes a les escoles bressol municipals de Sabadell: quin dia puc anar a veure-les?