ARA A PORTADA
VÍDEO | Com han evolucionat els noms al Vallès l'última dècada?
Noms com Marc, Martina, Leo o Lucía han coronat durant diversos anys el podi dels noms preferits pels vallesans. L'any 2020, la cosa canvia.
- Escalada de preus al juliol
Publicat el
10 d’agost de 2023 a
les 14:57
Una setantena de nens valessans nascuts el 2022 es diuen Pol. Una de cada deu famílies van decidir anomenar així el seu fill nascut l’any passat, sent el nom més posat de l'any passat al Vallès Occidental. Pol substitueix Nil, que encapçalava la llista el 2021 amb un breu regnat després d’anys d’hegemonia dels Marc.
El 2022, el podi el completen Leo –nom més posat a Catalunya– i Lucía, que supera Martina com el més posat en el cas de les nenes. El top-10 està integrat per Nil, Marc, Ona, Hugo, Gala, Júlia i Martina.
Et deixem a continuació un gràfic en format carrera de l'evolució dels noms més posats al Vallès Occidental des de 2015 fins a 2022.
https://www.tiktok.com/@diaridesabadell/video/7265663552294325536?lang=es
Notícies recomenades
-
Sabadell
Jimena Vallejos, nova presidenta de Noves Generacions del Partit Popular a Catalunya
-
Sabadell
El PP posa el focus en la discapacitat a Sabadell i promet portar propostes al Ple
-
Sabadell
Sabadell celebra la seva primera Matinal Sexual
-
Sabadell
ENQUESTA | De què et disfressaràs aquest Carnaval?
-
Sabadell
Marta Farrés: "No volem que els delinqüents entrin per una porta i surtin per l'altra. Els volem a la presó"
-
Sabadell
Sabadell només creix per la immigració: el 90% dels nous ciutadans són estrangers